|
1 |
Halk teriminin folklor açısından değerlendirilmesi; halk-kültür ilişkisi
|
|
2 |
Tarihsel süreç içerisinde iletişim odakları, ağları ve işlevleri
|
|
3 |
Dilin kullanımı, kullanılan kelimeler ve etimolojik yapılarda halk felsefesinin izleri
|
|
4 |
Türklerde Oğuz-nâme söyleme/ anlatma geleneği ve Oğuz-nâmeler
|
|
5 |
Türk sözel kültürünün taşıyıcı ve aktarıcısı olan belli başlı tipler ve bu tiplerin halk kültürü içerisindeki görevleri/işlevleri (Dede Korkut- boy boylamak, soy soylamak- döşeme söyleme geleneği)
|
|
6 |
Türk halk felsefesi ve töresinin atasözleri ve deyimlere yansıması.
|
|
7 |
Yunus Emre, kültürel kimliği ve eserleri.
|
|
8 |
Ara sınav.
|
|
9 |
Nasreddin Hoca fıkra-tipi kimliği bağlamında Türk kimliğini okumak.
|
|
10 |
Türkülü hikâyeler vasıtasıyla dinleyici çevreye kültür aktarımı.
|
|
11 |
Bilmeceler vasıtasıyla dinleyici çevreye kültür aktarımı.
|
|
12 |
Türküler vasıtasıyla dinleyici çevreye kültür aktarımı-1
|
|
13 |
Türküler vasıtasıyla dinleyici çevreye kültür aktarımı-2
|
|
14 |
Genel değerlendirme ve tartışma
|
|
15 |
final sınavı
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|