|
1 |
Öğrenme güçlüğü ile Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu kavramlarını tanımlar.
|
|
2 |
Öğrenme güçlüğü ile Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu olan öğrencilerin özelliklerini betimler.
|
|
3 |
Öğrenme güçlüğünün nedenlerini açıklar.
|
|
4 |
Öğrenme güçlüklerini sınıflandırır.
|
|
5 |
Öğrenme güçlüğü olan öğrencilerde rastlanan okuma güçlüklerini açıklar.
|
|
6 |
Öğrenme güçlüğü olan öğrencilerde rastlanan yazma güçlüklerini açıklar.
|
|
7 |
Öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin matematik alanında yaşadıkları güçlükleri açıklar.
|
|
8 |
Öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin tanılama sürecini betimler.
|
|
9 |
Tanılamada kullanılan eğitsel değerlendirme araçlarını betimler.
|
|
10 |
Öğrenme güçlüğü alanındaki bilimsel dayanaklı uygulamaları diğer uygulamalardan ayırt eder.
|
|
11 |
Özel yetenekli öğrencilerin özelliklerini betimler.
|
|
12 |
Özel yetenekli öğrencilerin tanılama süreçlerini betimler.
|
|
13 |
Özel yetenekli bireyleri sınıflandırır.
|
|
14 |
Özel yetenekli bireylere yönelik öğretimsel uyarlamaları açıklar.
|
|
15 |
Genel değerlendirme konuları
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|