|
Ön Koşul Dersleri
|
Yok
|
|
Eğitimin Dili
|
Türkçe
|
|
Koordinatör
|
|
|
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı
|
DOÇ. DR. LEYLA LEBLEBİCİ KOÇER
|
|
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı
|
Yok
|
|
Dersin Veriliş Şekli
|
Haftalık ders planında belirtilen konular, projeksiyonda hazırlanan ders sunumları yoluyla anlatılacaktır, sınıf içi tartışmalar, proje ve konu sunumları
|
|
Dersin Amacı
|
Bu dersin amacı öğrencilerin reklam iletişimini öğrenmesidir. Reklamcılık ile ilgili temel konularla ilgili genel bilgilerin öğretilmesi amaçlanmaktadır.
|
|
Dersin Tanımı
|
Bu ders, reklam ile ilgili temel nitelikteki teorik ve uygulamaya yönelik bilgileri öğrenciye sunmaktadır.Dünyada ve ülkemizde reklamın tarihsel gelişimi, reklam kavramı, pazarlama iletişimi, reklamveren karar süreçleri, reklam kampanyaları, reklam üretimi reklam etkinliğinin değerlendirilmesi ve reklam etiği konularında ayrıntılı bilgiler verilerek güncel örnekler incelenecektir.
|