| 
                        1 | 
                    
                         Etik değerler ve kalite bilinci çerçevesinde ulusal ve uluslararası taleplere cevap verecek nitelikte mühendisler yetiştirmek.	
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        2 | 
                    
                         Endüstride ve araştırma kuruluşlarında, uygulama ve araştırma alanında kariyer hedeflerine uygun planlama yeteneğine sahip mühendisler yetiştirmek.	
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        3 | 
                    
                         Küresel boyutta bilimsel ve teknolojik gelişmelere uyum sağlayabilen, etkin iletişim kurma becerisi kazanmış mühendisler yetiştirmektir.
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        4 | 
                    
                        - Matematik, fen ve mühendislik bilgilerini uygulama becerisi	
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        5 | 
                    
                         Deney tasarımlama ve yapma ile deney sonuçlarını analiz etme ve yorumlama becerisi	
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        6 | 
                    
                        İstenen gereksinimleri karşılayacak biçimde bir sistemi, parçayı ya da süreci tasarlama becerisi
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        7 | 
                    
                        Disiplinler arası takımlarda çalışabilme becerisi
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        8 | 
                    
                         Mühendislik problemlerini tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        9 | 
                    
                        Mesleki ve etik sorumluluk bilinci
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        10 | 
                    
                        Etkin iletişim kurma becerisi	
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        11 | 
                    
                         Mühendislik çözümlerinin, evrensel ve toplumsal boyutlarda etkilerini anlamak için gerekli genişlikte eğitim	
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        12 | 
                    
                        Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci ve bunu gerçekleştirebilme becerisi
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        13 | 
                    
                         Çağın sorunları hakkında bilgi	
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        14 | 
                    
                        Mühendislik uygulamaları için gerekli olan teknikleri ve modern araçları kullanma becerisi	
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        15 | 
                    
                         Bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleyebilecek temel alt yapıya sahip mühendis	
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        16 | 
                    
                        Ulusal ve uluslararası taleplere uygun olarak uygulanabilir teknolojiler geliştiren mühendislik yeteneği
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        17 | 
                    
                         Mevcut ürün ve teknolojilerin her türlü verimliliğini geliştirici özgün fikirler geliştirme ve uygulama	
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        18 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        19 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        20 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        21 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        22 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        23 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        24 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        25 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        26 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        27 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        28 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        29 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        30 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        31 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        32 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        33 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        34 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        35 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        36 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        37 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        38 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        39 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        40 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        41 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        42 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        43 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        44 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        45 | 
                    
                        
                     | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder |