Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI 2 Birinci Düzey EFG 712 3 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Yok
Eğitimin Dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. PERİHAN GÜRBÜZ
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı YRD.DOÇ. DR. GÖKÇE ŞEKER KARATOPRAK
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı -
Dersin Veriliş Şekli Pratik-düz anlatım
Dersin Amacı Tez çalışması hakkında bilgiler edinme
Dersin Tanımı Farmakognozi Yüksek Lisans Tez Çalışması

Dersin İçeriği
1 Literatür Tarama Eğitimi
2 Literatür Taramalarının Gerçekleştirilmesi
3 Literatür Verilerini Değerlendirme
4 Literatür Verilerini Derleme
5 Laboratuvar Ön Denemelerinin Yapılması
6 Tez Önerisi Hazırlanması
7 Deneylerin Başlaması
8 Deneylerin Devamı
9 Deneyler Sırasında Oluşabilecek Hataların Değerlendirilmesi
10 Deney Sonuçlarının Yorumlanması
11 Tez Yazımı
12 Tez Yazımı
13 Tez Yazımı
14 Tez Yazımı
15
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Literatür taramayı öğrenme
2 Labaratuvar ön denemeleri
3 Tez önerisi hazırlayabilme
4 Deneyleri yapabilme
5 Deneyler sırasında luşabilecek hataları değerlendirebilme
6 Deney sonuçlarını yorumlayabilme
7
8
9
10

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Güncel sanat kavramlarını anlamak ve ilişkiler kurarak açıklayabilmek
2 Müzik sanatının temel dinamiklerini anlamak, tarihini öğrenmek ve güncelle ilişkilendirebilmek
3 Alanının terminolojisini öğrenmek, kendi yazı ve sunularında sanatın dilini etkili kullanmak
4 Alanında kullanılan yeni yöntem -teknikleri bilmek ve özgün çalışmaların gerçekleştirilebilmesinde kullanabilmek
5 Araştırma yöntem - tekniklerini bilmek ve alanında uygulayabilmek
6 Alanında proje geliştirmek, projesini uygulayarak hayata geçirebilmek
7 Etik kurallara uymak ve sosyal sorumluluk bilinci taşıyabilmek
8 Alanında paylaşıma açık sanatsal etkinlikler düzenlemek; Yaptığı çalışmaları etkili bir şekilde sunabilmek
9 Güncel yayınları, oluşum ve aktiviteleri (konserleri) takip etmek, katılımcı olabilmek
10 Evrensel, ulusal, yerel sanat ve tasarım değerlerinin farkında olabilmek
11 Herhangi bir sanatsal etkinliği (konser, dinleti vb.) çözümleyici ve eleştirel bakış açısı ile değerlendirebilmek
12 Alanın gerektirdiği bilgisayar programlarını, bilişim ve iletişim teknolojilerini sanatsal anlamda kullanabilmek
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 2 28
Ödevler 5 1 5
Sunum / Seminer hazırlama 2 3 6
Kısa sınavlar 5 1 5
Ara sınavlara hazırlık 2 2 4
Ara sınavlar 2 2 4
Proje (Yarıyıl ödevi) 1 2 2
Laboratuvar 14 37 518
Arazi çalışması 1 2 2
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 2 2
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 14 1 14
Toplam iş yükü     620
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 100
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı Tezle ilgili tüm kaynaklar kullanılabilir.
Yardımcı Kaynaklar

Ders İle İlgili Dosyalar