|
1 |
Dersin işlenişi hakkında genel bilgiler.
|
|
2 |
Türk Musikisinde Komposizyon Alanları. Ezgi,Makam. Bir ezginin makam analizi, vurgulama, müzik cümlesi, ezgi analizi.
|
|
3 |
Türk Müziğinde Formlar. Biçim bakımından Türk Musikisi. Saz Musikisi Formları
Peşrev, Medhal.
|
|
4 |
Saz Semaileri.
|
|
5 |
Diğer saz eseri türleri.
A)Raks''''a uygun yapıda Türk menşeli saz eserleri, oyun havaları.
Hava, Mandıra, Bahariye, Karşılama, Çiftetelli, Tavşanca, Yöresel oyun havaları.
|
|
6 |
B) Dış kaynaklardan faydalanılarak Türk Müziği ses sistemine göre bestelenmiş oyun havaları.
Sirto, Longa, Mazurka, Polka, Gayda.
|
|
7 |
C) Taksim
Taksimlerin kullanıldığı yerler
D) Aranağmeler
E) Etüd
F) Marşlar
|
|
8 |
VİZE HAFTASI
|
|
9 |
VİZE HAFTASI
|
|
10 |
Türk Musikisinde Sözlü Eserler
1) Din dışı musiki
a) Küçük formda eserler
Şarkı formu
|
|
11 |
Güfte şairleri, öncü şarkı bestekarları. Fantezi şarkılar.
|
|
12 |
Divan, Koşma, Semai, Kalenderi, Destan, Müstezad, Kesik Kerem, Ma''''ni, Yıldız, Ayvaz.
|
|
13 |
Kanto, Köçekçe, Gazel, Marş, Operet
|
|
14 |
Karagöz (Hayal Musikisi).
|
|
15 |
İşlenilen konuların genel tekrarı.
|
|
16 |
FİNAL HAFTASI
|
|
17 |
FİNAL HAFTASI
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|