| 1 | Dersin işlenişi hakkında genel bilgiler. | 
                
                    | 2 | Türk Musikisinde Komposizyon Alanları. Ezgi,Makam. Bir ezginin makam analizi, vurgulama, müzik cümlesi, ezgi analizi. | 
                
                    | 3 | Türk Müziğinde Formlar. Biçim bakımından Türk Musikisi. Saz Musikisi Formları
Peşrev, Medhal. | 
                
                    | 4 | Saz Semaileri. | 
                
                    | 5 | Diğer saz eseri türleri. 
A)Raks''''a uygun yapıda Türk menşeli saz eserleri, oyun havaları.
Hava, Mandıra, Bahariye, Karşılama, Çiftetelli, Tavşanca, Yöresel oyun havaları. | 
                
                    | 6 | B) Dış kaynaklardan faydalanılarak Türk Müziği ses sistemine göre bestelenmiş oyun havaları.
Sirto, Longa, Mazurka, Polka, Gayda. | 
                
                    | 7 | C) Taksim
Taksimlerin kullanıldığı yerler
D) Aranağmeler
E) Etüd
F) Marşlar | 
                
                    | 8 | VİZE HAFTASI | 
                
                    | 9 | VİZE HAFTASI | 
                
                    | 10 | Türk Musikisinde Sözlü Eserler
1) Din dışı musiki
a) Küçük formda eserler
  Şarkı formu | 
                
                    | 11 | Güfte şairleri, öncü şarkı bestekarları. Fantezi şarkılar. | 
                
                    | 12 | Divan, Koşma, Semai, Kalenderi, Destan, Müstezad, Kesik Kerem, Ma''''ni, Yıldız, Ayvaz. | 
                
                    | 13 | Kanto, Köçekçe, Gazel, Marş, Operet | 
                
                    | 14 | Karagöz (Hayal Musikisi). | 
                
                    | 15 | İşlenilen konuların genel tekrarı. | 
                
                    | 16 | FİNAL HAFTASI | 
                
                    | 17 | FİNAL HAFTASI | 
                
                    | 18 |  | 
                
                    | 19 |  | 
                
                    | 20 |  |