|
1 |
Antik müzik felsefesinin tanımı, tarihi, kapsamı ve temel teorilerine genel bir bakış
|
|
2 |
Müzik felsefesinin ilk adımları: Mitolojide müzik ve sonraki müzik teorilerin ilk belirtileri ve kökenleri (Antik mitoslar ve edebi eserlerde müzik)
|
|
3 |
İlk müzik filozofu Pisagor ve onun müzik teorileri ve felsefesi. Armonika: Ethos, Küreler armonisi
|
|
4 |
Pisagorcu Damon, devlette müzik ve Ethos teorisi
|
|
5 |
Platon ve İdeal Devletinde İdeal müzik
|
|
6 |
Aristo’nun müziğe ileri bakışları
|
|
7 |
Aristo’nun öğrencisi Aristoxenus ve müzik teorisi
|
|
8 |
Antik Yunan post-Aristo’nun müzik felsefesi ve önceki müzik teorilere bakışı ve eleştirisi: Philodemus, Athenaus, Plutarch, Euclid
|
|
9 |
Aristides Quintilianus ve “Armonikası”
|
|
10 |
Sexctus Empiricus “Müzisyenlere karşı”
|
|
11 |
Ptolemaeus ve müziğe bakışı
|
|
12 |
Boethius ve müzik teorileri
|
|
13 |
Ortaçağ müzik felsefesine geçiş: Augustine
|
|
14 |
Bin yıllık müzik felsefesinin ana etapları ve iki çağ arasındaki sınırından gelişmesine genel bir bakış
|
|
15 |
Ortaçağ müzik felsefesinde Antik Yunan müzik felsefesinin kritik rolü
|
|
16 |
Günümüze kadar müzik felsefesine ve teorilerine antik Yunan müzik felsefesinin etkisi
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|