|
Yardımcı Kaynaklar
|
1.Ölmez, M., 2010, Girişimcilerin Pazarlama İletişimine Bakışları (Girişimcilik Süreci ile Kobi Statüsü Kazandıktan Sonraki Durumun Karşılaştırılması, Yüksek Lisans Tezi, Fırat Üniversitesi, Elazığ.
2.Kinay, H. F., 2006, Girişimcilik, Kalkınma ve Rekabet İlişkisi Kütahya’da Kobilerin Girişimcilik Profili, Yüksek Lisans Tezi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir.
3.Erkan, İ., 2012, Pazarlama Zekası ve Girişimcilik, Yüksek Lisans Tezi, İstanbul Üniversitesi, İstanbul.
4.Göçmen, S., 2007, İşletmelerde Girişimcilik Özelliğini Destekleyen Faktörler: “İç Girişimcilik”, Yüksek Lisans Tezi, Celal Bayar Üniversitesi, Manisa.
5.Cici, E. N., 2013, Kadınların Girişimcilik Yolunda Karşılaştıkları Sorunların Öz Girişimcilik Yetenekleri Üzerindeki Etkisi: Konya Elinde Bir Araştırma, Yüksek Lisans Tezi, Selçuk Üniversitesi, Konya.
6.Sağtaş, S., 2013, “Second Life” Sanal Yaşam Dünyasında Girişimcilik: Avapreneurship (Avatar Girişimcilik), Yüksek Lisans Tezi, Çağ Üniversitesi, Mersin.
7.Prof. Dr. Serkan BAYRAKTAROĞLU, Girişimcilik Ders Notları, Sakarya Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi.
8.Şen, N., 2017, İnovasyon Ve Girişimcilik: Kamuda İnovasyon İle İlgili Bir Uygulama, Yüksek Lisans Tezi, Selçuk Üniversitesi, Konya.
9.Sanlı, M., Sahsüvar, A., 2005, Girişimciler İçin İs Planı Rehberi, KTSO - TÜGIDEM Girişimcilik Okulu Yayınları.
10.Ürper, Y., Tosunoğlu, B. T., Kağıncıoğlu, H., Başar, M., Demirci, A. E., Sağlam, N., 2015, Girişimcilik ve İş Kurma, T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını No: 2555 Açıköğretim Fakültesi Yayını No: 1525, Eskişehir.
|