|
1 |
Ders kitabında olması gereken fiziksel özellikler.
|
|
2 |
Ders kitabında olması gereken eğitsel tasarım ve görsel tasarım.
|
|
3 |
Dil anlatım özellikleri ve standartlar.
|
|
4 |
Ders kitaplarının içeriklerinin programa uygunluğu.
|
|
5 |
Mevcut ders kitaplarından bazı örneklerin içerik açısından öğrenci seviyesine uygunluğunun incelenmesi.
|
|
6 |
Mevcut ders kitaplarından bazı örneklerin dil açısından öğrenci seviyesine uygunluğunun incelenmesi.
|
|
7 |
Mevcut ders kitaplarından bazı örneklerin görseller açısından öğrenci seviyesine uygunluğunun incelenmesi.
|
|
8 |
Mevcut ders kitaplarından bazı örneklerin içeriğinin program kazanımlarına uygunluğunun incelenmesi.
|
|
9 |
Mevcut ders kitaplarından bazı örneklerde içerik ile görsel uygunluğunun incelenmesi.
|
|
10 |
Mevcut ders kitaplarından bazı örneklerde içerik ile ölçme değerlendirme boyutu arasındaki uygunluğun incelenmesi.
|
|
11 |
Ders kitaplarının genel değerlendirilmesi.
|
|
12 |
Örnek ders kitabı sayfası tasarlama etkinlikleri.
|
|
13 |
Örnek ders kitabı sayfası tasarlama etkinlikleri.
|
|
14 |
Örnek ders kitabı sayfası tasarlama etkinlikleri.
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|