| 
                        1 | 
                    
                        1-Tez konusunda edindiği bilgileri uzmanlık düzeyinde değerlendirir.
                     | 
                
                
                    | 
                        2 | 
                    
                        2-	Gereksinim duyduğu bilgilere ulaşabilir.
                     | 
                
                
                    | 
                        3 | 
                    
                        3-	Tez konusu ile ilgili verilerin toplanması, değerlendirilmesi, yayımlanması aşamalarında bilimsel ve etik değerleri gözetir.
                     | 
                
                
                    | 
                        4 | 
                    
                        4-	Tez konusundaki bir sorunu çözmek için yöntem kurgulayabilecek, geliştirebilecek ve sonuçları değerlendirebilecek yetkinliği kazanır.
                     | 
                
                
                    | 
                        5 | 
                    
                        5-	Tez konusundaki uygulamalarda karşılaşacağı karmaşık durumlarda yeni yaklaşımlar geliştirebilecek ve sorumluluk alarak çözebilme yetisi kazanır.
                     | 
                
                
                    | 
                        6 | 
                    
                        6-	Mimarlık alanında uygulamalı ve teorik olarak araştırma yapma ve yazma becerisi edinir
                     | 
                
                
                    | 
                        7 | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        8 | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        9 | 
                    
                        
                     | 
                
                
                    | 
                        10 | 
                    
                        
                     |