Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
UZMANLIK ALAN DERSİ II Üçüncü Düzey VDS 752 3 5.00 5.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri Yok
Eğitimin Dili Türkçe
Koordinatör
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı Prof.Dr.Serpil Sarıözkan/Prof.Dr. Ö.Orkun Demiral
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı Yok
Dersin Veriliş Şekli Teorik
Dersin Amacı Tez konusu ile ilgili detaylı bilgi sahibi olmak.
Dersin Tanımı Tez çalışması ile ilgili teorik bir derstir.

Dersin İçeriği
1 Tezle ilgili danışmanla interaktif çalışma.
2 Tezle ilgili danışmanla interaktif çalışma.
3 Tezle ilgili danışmanla interaktif çalışma.
4 Tezle ilgili danışmanla interaktif çalışma.
5 Tezle ilgili danışmanla interaktif çalışma.
6 Tezle ilgili danışmanla interaktif çalışma.
7 Tezle ilgili danışmanla interaktif çalışma.
8 Tezle ilgili danışmanla interaktif çalışma.
9 Tezle ilgili danışmanla interaktif çalışma.
10 Tezle ilgili danışmanla interaktif çalışma.
11 Tezle ilgili danışmanla interaktif çalışma.
12 Tezle ilgili danışmanla interaktif çalışma.
13 Tezle ilgili danışmanla interaktif çalışma.
14 Tezle ilgili danışmanla interaktif çalışma.
15
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 Tez konusu hakkında makale tarama
2 tez konusu ile ilgili detaylı çalışma yapabilme
3 Tez konusu ile ilgili metotu uygulayabilme
4 Tez sonuçlarını yorumlayabilme
5 tez sonuçlarını değerlendirebilme
6 Tez konusu ile ilgili güncel bilgileri takip edebilme
7 Tez çalışmasını yazabilme.
8
9
10

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Nitelikli bilim insanı olur,
2 Histoloji ve embriyolojinin temel kavram ve kuramlarını kullanabilecek bilgi birikimine sahip olur,
3 Bilimsel bir çalışmayı planlayıp yürütebilir,
4 Bilim, insan ve hayvan etiğine uygun tutum ve davranışları benimser,
5 Işık mikroskopi laboratuvarı çalışmalarını yürütebilir,
6 Elektron mikroskopi laboratuvarı çalışmalarını yürütebilir,
7 Bilim dalı kapsamında temel, immunohistokimyasal ve özel teknikleri uygulama bilgi ve becerisine sahip olur,
8 Eğitim ve öğretim becerisine sahip olur,
9 Araştırma sonuçlarını bilimsel bir şekilde tartışır, sunar ve yayınlayabilir,
10 Sorgulayıcı, araştırıcı ve gözlemci niteliklere sahip olur,
11 Karşılaşılan problemlere çözüm üretebilir.
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 4 56
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 14 5 70
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     128
AKTS     5.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   60

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı Mustafa Sönmez Dölerme ve Suni Tohumlama Kitabı
Yardımcı Kaynaklar Ders notları

Ders İle İlgili Dosyalar