|
1 |
Dersin işlenişi hakkında genel bilgiler.
|
|
2 |
Müzikte İzlemcilik (empressionizm) – Debussi, Ravel müziği
|
|
3 |
Müzikte Post-Romantizm: Grig, Dvorak, Sibelius
|
|
4 |
Rus müziyi XIX. y.y-ın ikinci yarısında: “Rus beşleri” ve P.Çaykovski yaratıcılığı.
|
|
5 |
Rus müziyi (devam)- S.Rahmaninov, A.Skryabin.
|
|
6 |
20.yy müziyi ve mövcut akımlar hakkında bilgi: Onikiton (dodekafon) sistemı ve serializm – A.Schönberg, A.Berg, A.Webern. Neo-klasisizm (Yeni klasikçilik) ve Folklorizm. İ,Stravinskiy, B.Bartok, S,Prokofyev.
|
|
7 |
P.Hindemit, O,Oneger, B.Britten, S.Barber
|
|
8 |
SINAV HAFTASI İşlenen konuları kapsayan yazılı ve sözlü değerlendirme
|
|
9 |
SINAV HAFTASI İşlenen konuları kapsayan yazılı ve sözlü değerlendirme
|
|
10 |
20. yy farklı akımlar hakkında bilgi ve onlara ait olan müzik eserlerinin dinlenmesi ve araştırılması.
|
|
11 |
S.Prokofyev, D.Şostakoviç yaratıcılığı: enstrümantal esrleri, kuartet, Konçertolar.
|
|
12 |
S.Prokofyevin, D.Schostakoviç yaratıcılığının devamı: koro ve semfoni orkestra üçün yazılan eserler.
|
|
13 |
20.yy Türkiye’de akademik müzik hakkında bilgi. “Türk beşlileri” müziğinden en parlak numunelerin dinletimi ve incelenmesi.
|
|
14 |
Çağdaş Türk profesyonel müziğinden örneklerin dinlenerek incelenmesi.
|
|
15 |
Seminer – dönem içi materyalin tekrarı.
|
|
16 |
FİNAL HAFTASI İşlenen konuları kapsayan yazılı ve sözlü değerlendirme.
|
|
17 |
FİNAL HAFTASI İşlenen konuları kapsayan yazılı ve sözlü değerlendirme.
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|