1 |
Pazarlamanın dönemsel süreçleri ve postmodern pazarlama
|
2 |
Dönemsel ayırt edici açılımlar ve modeller
|
3 |
Tüketim kültürü ve tüketici açılımlarının bütünleşik pazarlama perspektifinden incelenmesi (psikolojik, sosyal, kültürel, ekonomik, teknolojik açılımlar)
|
4 |
Tüketim kültürü ve tüketici açılımlarının bütünleşik pazarlama perspektifinden incelenmesi (psikolojik, sosyal, kültürel, ekonomik, teknolojik açılımlar)
|
5 |
Marka ve sembolik tüketim
|
6 |
Marka ve sembolik tüketim
|
7 |
Bütünleşik pazarlama iletişim sürecinin ayırt edici koşulları
|
8 |
Ara sınav
|
9 |
Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Tutundurma Karmasının Uyumlaştırılması
|
10 |
Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Tutundurma Karmasının Uyumlaştırılması
|
11 |
Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Güncel Uygulamalar
|
12 |
Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Güncel Uygulamalar/Sorunlar/Öneriler
|
13 |
Genel Değerlendirme
|
14 |
Yıl Sonu Sınavı
|
15 |
|
16 |
|
17 |
|
18 |
|
19 |
|
20 |
|