|
1 |
Proje Kategorisi ve konusu; belirlenen konu doğrultusunda sorun / fırsat analizi
|
|
2 |
Araştırma (Kurum analizi; SWOT, PEST, rekâbet, risk analizleri; medyadaki durum; daha önce yapılmış olan iletişim çalışmaları; rakiplerin yapmış olduğu iletişim çalışmaları; konu ile alakalı ikincil veri araştırması)
|
|
3 |
Araştırma (Konu ile alakalı birincil veri araştırması; araştırma tekniği; araştırmanın analizi; mevcut durum tespiti)
|
|
4 |
Planlama (Hedeflerin ve amaçların belirlenmesi; kurum/organizasyon konumlandırması; hedef kitlenin analizi)
|
|
5 |
Planlama (Mesaj stratejisi, iletişim stratejisi, kreatif strateji; proje takvimi; bütçe)
|
|
6 |
Uygulama (İletişim stratejisine uygun kreatif uygulamaların ve eventlerin yer aldığı plan; detaylandırılmış faaliyet takvimi)
|
|
7 |
Uygulama (İletişim stratejisine uygun kreatif uygulamaların ve eventlerin yer aldığı plan; detaylandırılmış faaliyet takvimi)
|
|
8 |
Ölçme ve değerlendirme (Hedef kitledeki algıyı ve medyadaki yansımaları hangi araç ve tekniklerin kullanılarak ölçüleceğinin muhteviyatını barındıran bir ölçme ve değerlendirme planı)
|
|
9 |
Danışmana projeye ait Powerpoint ya da Word dokümanı formatında hazırlanmış dosyanın teslimatı
|
|
10 |
Metin Hazırlama (Proje özeti, basın bültenleri, davetiye ve projede yer alan yazılı diğer belgeler)
|
|
11 |
Tasarım (Uygulama aşamasında belirtilen unsurlara ait görseller)
|
|
12 |
Tasarım (Dijital fomat)
|
|
13 |
Tasarım (Proje kitapçığı)
|
|
14 |
Son düzenlemelerin gerçekleştirilmesi
|
|
15 |
Danışmana teslimat
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|