Dersin Adı Dersin Seviyesi Dersin Kodu Dersin Tipi Dersin Dönemi Yerel Kredi AKTS Kredisi Ders Bilgileri
TEZ DANIŞMANLIĞI I İkinci Düzey MBM 789 Zorunlu 1 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin Tanımı
Ön Koşul Dersleri YOK
Eğitimin Dili TÜRKÇE
Koordinatör ÖĞRETİM ÜYESİ SELDA TOPÇU ŞENDOĞDULAR
Dersi Veren Öğretim Eleman(lar)ı TÜM ÖĞRETİM ÜYELERİ
Yardımcı Öğretim Eleman(lar)ı -
Dersin Veriliş Şekli YÜZ YÜZE
Dersin Amacı ÖĞRENCİYE TEZ ÇALIŞMASI SIRASINDA AKADEMİK DESTEK
Dersin Tanımı AKADEMİK VE BİLİMSEL DANIŞMANLIK

Dersin İçeriği
1 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar
2 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar
3 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar
4 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar
5 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar
6 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar
7 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar
8 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar
9 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar
10 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar
11 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar
12 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar
13 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar
14 Tez konusu belirleme süreci ve ön çalışmalar
15
16
17
18
19
20

Dersin Öğrenme Çıktıları
1 TEZ HAZIRLIĞI
2 TEZ HAZIRLIĞI
3 TEZ HAZIRLIĞI
4 TEZ HAZIRLIĞI
5 TEZ HAZIRLIĞI
6 TEZ HAZIRLIĞI
7 TEZ HAZIRLIĞI
8 TEZ HAZIRLIĞI
9 TEZ HAZIRLIĞI
10 TEZ HAZIRLIĞI

*Dersin Program Yeterliliklerine Katkı Seviyesi
1 Matematik, fen ve Mühendislik bilgilerini uygulama becerisi.
2 Deney tasarlama ve yapma ile deney sonuçlarını yorumlama becerisi.
3 İstenen gereksinimleri karşılayacak biçimde bir sistemi, parçayı veya süreci tasarımlama.
4 Disiplinler arası takımlarda çalışabilme becerisi.
5 Mühendislik problemleri tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi.
6 Mesleki ve etik sorumluluk bilinci.
7 Mühendislik çözümlerinin evrensel ve toplumsal boyutlarda etkinliklerini anlamak için gerekli genişlikte eğitim.
8 Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci.
9 Mühendislik problemlerini tanımlayabilme, çözüm yöntemi geliştirme ve çözümlerde yenilikçi yöntemler uygulama ve geliştirebilme becerisi.
10 Çalışmalarını ulusal ve uluslararası ortamlarda yazılı ya da sözlü olarak aktarabilme becerisi.
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan Öğretim Faaliyetleri, Öğretme Metodları ve AKTS İş Yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 2 28
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     56
AKTS     2.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   0
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   50
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   50
Genel toplam   100

Önerilen Veya Zorunlu Okuma Materyalleri
Ders kitabı MUHTELİF
Yardımcı Kaynaklar -

Ders İle İlgili Dosyalar