|
1 |
Romantik tiyatronun genel bir tartışması ve temel kavramları
|
|
2 |
Coleridge, Southey, Burke, and Wordsworth: Tiyatro ve teatrallik üzerinden reform politikaları
|
|
3 |
Shelley, Byron, and Keats: Jacobinism/Devrim ve güç devirme için bir platform olarak sahne
|
|
4 |
Joanna Baillie: cinsiyet, tiyatro, ve sosyal katılım
|
|
5 |
Gothicism: Revolution or reform
|
|
6 |
'radikal' muhafazakarlık için bir taktik olarak Romantizm: Coleridge and Remorse
|
|
7 |
Sınıfların sosyal çözülmesi ve bunun psikolojik sıkıntıları: Wordsworth and The Borderers
|
|
8 |
Politik bir strateji olarak Gothicism: Byron and Manfred
|
|
9 |
British imperialism and new power mechanisms: Byron and Sardanapalus
|
|
10 |
Jacobinism and the British theatre: Shelley and The Cenci
|
|
11 |
Dramatic genres and gender issues: Janna Baillie and The Second Mariiage
|
|
12 |
-
|
|
13 |
-
|
|
14 |
-
|
|
15 |
-
|
|
16 |
-
|
|
17 |
-
|
|
18 |
-
|
|
19 |
-
|
|
20 |
-
|