|
1 |
Kalitenin tanımı ve tarihsel gelişimi
|
|
2 |
Toplam kalite yönetiminin tanımlanması
|
|
3 |
Toplam kalite yönetimi sistemi ve boyutları
|
|
4 |
Toplam kalite yönetimine duyulan ihtiyaç
|
|
5 |
Toplam kalite yönetimi ve geleneksel yönetim arasındaki farklılıklar
|
|
6 |
Toplam kalite yönetiminin temel öğeleri (kalitenin önceliği, üst yönetimin liderliği, takım çalışması, müşteri odaklılık, iç müşteri, eğitim)
|
|
7 |
Toplam kalite yönetiminin temel öğeleri (kaizen, kalite kontrol çemberleri, sürekli ölçme ve değerlendirme, katılımcı yönetim ve çalışanların katılımı, tedarikçilerle olan ilişkiler)
|
|
8 |
Toplam kalite yönetiminin öncüleri
|
|
9 |
Toplam Kalite ve Felsefe anlayışı (vize sınavı)
|
|
10 |
Toplam kalite yönetimini etkileyen faktörler (iç ve dış faktörler)
|
|
11 |
Toplam kalite yönetimin uygulanmasında yararlanılan temel araçlar
|
|
12 |
Hizmet sektöründe toplam kalite yönetimi (hizmetin tanımı, özellikleri ve sınıflandırılması)
|
|
13 |
Hizmet kalitesini etkileyen unsurlar
|
|
14 |
Spor hizmetlerinde toplam kalite yönetimi
|
|
15 |
final sınavı
|
|
16 |
--
|
|
17 |
--
|
|
18 |
--
|
|
19 |
--
|
|
20 |
--
|