Giriş | English

Doktora > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Veteriner Patoloji (selçuk Ü.ort. Dr) > NÖROBİYOFİZİKDE YENİ GELİŞMELER
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
NÖROBİYOFİZİKDE YENİ GELİŞMELER Üçüncü düzey BFZ 620 1 8.00 8.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yalnızca doktora öğrencileri bu kursa kabul edilecektir.
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör DOÇ. DR. FAZİLE CANTÜRK TAN
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. ASUMAN GÖLGELİ
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Araştırma görevlileri
Dersin veriliş şekli Sınıf dersi
Dersin amacı Bu dersin amacı, nörofizyoloji konusunda ileri ve önemli bilgileri edinmek.
Dersin tanımı Ders, doktora döneminde her yarıyılda açılan ve tüm öğrencilerin alabileceği, haftada 2 saatlik zorunlu bir derstir. Kütüphane araştırması, konunun tartışılması ve sunumu.

Dersin içeriği
1- Nörobiyofiziğin tanımı ilgi alanı, çalışma grupları
2- Nörobiyofizikte Yeni kabuller
3- Nörobiyofizikte Yeni kabuller
4- Nörobiyofizikte Yeni kabuller
5- Nörobiyofikte Yeni yöntemler
6- Nörobiyofikte Yeni yöntemler
7- Nörobiyofikte Yeni yöntemler
8- Nörobiyofizikte hayvan modelleri
9- Nörobiyofizikte hayvan modelleri
10- Nörobiyofizikte hayvan modelleri
11- Nörobiyofizikte yurtiçi kongre içerikleri, özet kıtap incelemeleri
12- Nörobiyofizikte yurtiçi kongre içerikleri, özet kıtap incelemeleri
13- Nörobiyofizikte kitap, dergi incelenmesi
14- Nörobiyofizik alanında araştırma projesi önerileri
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Nörobiyofizik alanında son yayınlara ulaşmak,
2- Nörobiyofizik alanında son yöntemleri tartışmak
3- Nörobiyofizik alanında son kabullenmeleri, öneri ve buluşları incelemek
4- Nörobiyofizik kongrelerini takip edip, içerik incelemek
5- Nörobiyofizik son kayıt yöntemlerini tartışmak
6- Nörobiyofizik alanında araştırma projeleri önermek
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 56 3 168
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 10 2 20
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 5 2 10
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     198
AKTS     8.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 4 100
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Konuyla ilgili kitaplar
Yardımcı Kaynaklar makaleler

Ders ile ilgili dosyalar