Giriş | English

Yüksek Lisans > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Hemşirelik (yüksek Lisans) > KORREPETİSYON III
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
KORREPETİSYON III İkinci düzey MÜZ401.4 7 3.00 3.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Bireysel Çalgı (Piano)
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör EĞİTİM GÖREVLİSİ AYNA APAYDIN
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı YRD.DOÇ.DR. AYNA ISABABAYEVA
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Yok
Dersin veriliş şekli Teorik
Dersin amacı Piyanoda eşlik tekniklerinin gelişmesi
Dersin tanımı Piyano eşliği sanatında teorik ve pratik bilgiler öğretilir

Dersin içeriği
1- Eşlik konusunda genel bilgi ve kavramlar.
2- Parçaların deşifresi.
3- Parçaların deşifresi.
4- Parçaların analizi.
5- Parçaların analizi.
6- Nüansların anlatılması ve detaylı araştırmalar
7- Nüansların anlatılması ve detaylı araştırmalar
8- SINAV HAFTASI
9- SINAV HAFTASI
10- Eşlikte çalacağı enstrümanla hazırlık çalışmaları.
11- Eşlikte çalacağı enstrümanla hazırlık çalışmaları.
12- Eşlikte çalma.
13- Eşlikte çalma.
14- Sahne kültürü ve yorumu konusunda bilgiler.
15- Sahne kültürü ve yorumu konusunda bilgiler.
16- FİNAL HAFTASI
17- FİNAL HAFTASI
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Piyanoda eşlik tekniklerinin gelişmesi
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Hemşirelik felsefesini bilir
2- Hemşireliğin temel kavramları arasındaki ilişkiyi analiz eder
3- Hemşireliğin mesleki değerlerini içselleştirir
4- Hemşirelik alanında derin ve sistematik bir bilgi düzeyine sahip olur
5- Sağlık alanındaki modern, teknik ve bilgi teknolojilerini bilerek kanıta dayalı hemşirelik uygulamaları doğrultusunda bilgi ve becerisini kullanır
6- Grup içinde -lider ve/veya üye olarak- uyum içinde çalışır.
7- İş yaşamında yeni durumları çabuk öğrenir ve farklı beceriler geliştirir.
8- Geliştirdiği profesyonel hemşirelik bilincini hemşirelik bakımına yansıtır
9- Hemşirelik alanına katkı sağlayacak araştırmalar yapar
10- Hemşirelik alanına özgü bilimsel gelişmeleri izler
11- Hemşirelik alanına özgü eriştiği bilgiyi analiz eder
12- Kanıta dayalı uygulamaları hemşirelik bakımına yansıtır
13- Hemşirelik öğretiminin temel felsefesini bilir
14- Hemşirelik öğretiminde uygun öğretim ilke ve yöntemleri kullanır
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 4 56
Ödevler 14 1 14
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     102
AKTS     4.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı
Yardımcı Kaynaklar

Ders ile ilgili dosyalar