Dersin adı |
Dersin seviyesi |
Dersin kodu |
Dersin tipi |
Dersin dönemi |
Yerel kredi |
AKTS kredisi |
Ders bilgileri |
TEZ ÇALIŞMASI 4 |
Üçüncü düzey |
TiB 814 |
|
4 |
25.00 |
25.00 |
Yazdır |
Ön koşul dersleri
|
Tüm dersleri başarmış ve tez projesini sunmuş olan öğrenciler bu dersi alabilirler.
|
Eğitimin dili
|
Türkçe
|
Koordinatör
|
DOÇ. DR. DAVUT İLTAŞ
|
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı
|
Doç. Dr. Murat Serdar
Doç. Dr. Harun Işık
|
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı
|
Arş.Gör.Muhammet Çiftçi
|
Dersin veriliş şekli
|
Teorik ve Uygulama
|
Dersin amacı
|
Öğrencilerin tez hazırlama süreçlerini kolaylaştırma ve onlara bu amaçla rehberlik etmek.
|
Dersin tanımı
|
Tez Çalışması 4, tez hazırlama sürecindeki öğrenciye tez hazırlama süreçlerinde yardımcı olmak ve rehberlik etmek amacıyla konulmuş teorik bir derstir.
|
1- |
Öğrenciin araştırma süreçlerini yönetme
|
2- |
Kaynaklara erişiminde rehberlik etmek
|
3- |
Kaynak tarama ve kaynakları değerlendirmelerinde yardımcı olma
|
4- |
Alıntı yapma, bilgi alma ve bilgiyi kullanmü süreçlerini yönetme
|
5- |
Tez yazımı ve tez yazımında rehberlik
|
6- |
|
7- |
|
8- |
|
9- |
|
10- |
|
11- |
|
12- |
|
13- |
|
14- |
|
15- |
|
16- |
|
17- |
|
18- |
|
19- |
|
20- |
|
1- |
Kaynaklara erişimi öğrenme
|
2- |
kaynak tarama
|
3- |
kaynakları değerlendirme
|
4- |
bilgiye erişim süreçleri
|
5- |
Tez yazım teknikleri
|
6- |
Erişilen bilgiyi değerlendirme
|
7- |
|
8- |
|
9- |
|
10- |
|
*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
|
1- |
|
|
2- |
|
|
3- |
|
|
4- |
|
|
5- |
|
|
6- |
|
|
7- |
|
|
8- |
|
|
9- |
|
|
10- |
|
|
11- |
|
|
12- |
|
|
13- |
|
|
14- |
|
|
15- |
|
|
16- |
|
|
17- |
|
|
18- |
|
|
19- |
|
|
20- |
|
|
21- |
|
|
22- |
|
|
23- |
|
|
24- |
|
|
25- |
|
|
26- |
|
|
27- |
|
|
28- |
|
|
29- |
|
|
30- |
|
|
31- |
|
|
32- |
|
|
33- |
|
|
34- |
|
|
35- |
|
|
36- |
|
|
37- |
|
|
38- |
|
|
39- |
|
|
40- |
|
|
41- |
|
|
42- |
|
|
43- |
|
|
44- |
|
|
45- |
|
|
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder |
Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
|
|
Sayısı
|
Süresi (saat)
|
Sayı*Süre (saat)
|
Yüz yüze eğitim
|
10
|
25
|
250
|
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme)
|
5
|
10
|
50
|
Ödevler
|
4
|
8
|
32
|
Sunum / Seminer hazırlama
|
2
|
8
|
16
|
Kısa sınavlar
|
0
|
0
|
0
|
Ara sınavlara hazırlık
|
0
|
0
|
0
|
Ara sınavlar
|
1
|
8
|
8
|
Proje (Yarıyıl ödevi)
|
0
|
0
|
0
|
Laboratuvar
|
0
|
0
|
0
|
Arazi çalışması
|
0
|
0
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık
|
2
|
6
|
12
|
Yarıyıl sonu sınavı
|
2
|
4
|
8
|
Araştırma
|
10
|
25
|
250
|
Toplam iş yükü
|
|
|
626
|
AKTS
|
|
|
25.00
|
Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
|
Yarıyıl içi değerlendirme
|
Sayısı
|
Katkı Yüzdesi
|
Ara sınav
|
1
|
40
|
Kısa sınav
|
0
|
0
|
Ödev
|
0
|
0
|
Yarıyıl içi toplam
|
|
40
|
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı
|
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı
|
|
40
|
Genel toplam
|
|
40
|
Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
|
Ders kitabı
|
Yusuf Ziya Kavakçı, İslam Araştırma Yöntemleri
Temel Hadis Kaynakları, Concordance Kullanımı
|
Yardımcı Kaynaklar
|
Tez çalışmasıyla ilgili yararlanılabilecek ve çalışma alanıyla ilgili tüm kaynaklar
|
|