Giriş | English

Yüksek Lisans > Sosyal Bilimler Enstitüsü > Güney Asya Çalişmalari (y.l) > UZMANLIK ALAN DERSI 3
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
UZMANLIK ALAN DERSI 3 İkinci düzey RDE 853 3 5.00 5.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör DR. ÖĞR. ÜYESİ ARİF YILDIRIM
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. SEVİNÇ ÜÇGÜL, DOÇ. DR. REYHAN ÇELİK, YRD. DOÇ. DR. ERDEM ERİNÇ, YRD. DOÇ. DR. HÜSEYİN PARLAK
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Yok
Dersin veriliş şekli Yüz yüze
Dersin amacı Uzmanlık Alan Dersi,lisansüstü öğrencisinin tez çalışmalasına rehberlik eder,tez çalışması ile ilgili,öğrencinin bilgi,beceri,bilimsel etik ve tutum kazanmasını amaçlamaktadır.
Dersin tanımı Tez aşamasında olan yüksek lisans öğrencilerinin çalışma konularının ve bu konulardaki yeni gelişmelerin değerlendirilmesi, konularla ilgili bilimsel yayınların taranması,takip edilmesi,tartışılması,toplanan verilerin değerlendirilmesi ve işlenmesi çalışmaları

Dersin içeriği
1- Tez konusu ile ilgili literatür taraması
2- Tez konusu ile ilgili literatür taraması
3- Tez konusu ile ilgili literatür taraması
4- Tez konusu ile ilgili bilimsel makale ve kitaplanların okunması,değerlendirilmesi
5- Tez konusu ile ilgili bilimsel makale ve kitaplanların okunması,değerlendirilmesi
6- Tez konusu ile ilgili bilimsel makale ve kitaplanların okunması,değerlendirilmesi
7- Tez konusu ile ilgili bilimsel makale ve kitaplanların okunması,değerlendirilmesi
8- Tez konusu ile ilgili bilimsel makale ve kitaplanların okunması,değerlendirilmesi
9- Tez konusu ile ilgili bilimsel makale ve kitaplanların okunması,değerlendirilmesi
10- Tez konusu ile ilgili bilimsel makale ve kitaplanların okunması,değerlendirilmesi
11- Tez konusu ile ilgili bilimsel makale ve kitaplanların okunması,değerlendirilmesi
12- Tez konusu ile ilgili bilimsel makale ve kitaplanların okunması,değerlendirilmesi
13- Tez konusu ile ilgili bilimsel makale ve kitaplanların okunması,değerlendirilmesi
14- Tez konusu ile ilgili bilimsel makale ve kitaplanların okunması,değerlendirilmesi
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme
2- Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme
3- Alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilme becerisi.
4- Bilgiye ulaşma yöntemlerini etkin ve etik değerlere uygun olarak kullanabilme.
5- .
6- .
7- .
8- .
9- .
10- .

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 13 3 39
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 13 2 26
Ödevler 13 2 26
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 10 10
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 10 10
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 2 5 10
Toplam iş yükü     123
AKTS     5.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 2 40
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı .
Yardımcı Kaynaklar .

Ders ile ilgili dosyalar