1- |
Okulların belirlenmesi, bilgilendirme toplantılarının yapılması, uygulama öğretmenleri ile tanışma
|
2- |
Okul ortamını tanıma ve ilk izlenimler
|
3- |
Öğretmenin ve öğrencilerin gözlemlenmesi
Öğrenci tanıma tekniklerini inceleme ve konuyla ilgili rapor hazırlama
|
4- |
Derslerin gözlemlenmesi (Genel)
Şube Öğretmenler Kurulu toplantı karar örneklerini inceleme ve konuyla ilgili rapor hazırlama
|
5- |
Öğretim yöntem ve teknikleri açısından derslerin gözlemlenmesi
Öğretmenin hazırladığı sınavı (yazılıyı) inceleme ve rapor hazırlama
|
6- |
Uygulama* + Öz değerlendirme + Akran Değerlendirme
Soru sorma, yönerge verme ve açıklama yapma açısından derslerin gözlemlenmesi
|
7- |
Uygulama* + Öz değerlendirme + Akran Değerlendirme
Dersin yönetimi ve sınıfın kontrolü açısından derslerin gözlemlenmesi
|
8- |
Uygulama* + Öz değerlendirme + Akran Değerlendirme
Derslerde kullanılan ders kitaplarının değerlendirilmesi
|
9- |
Uygulama* + Öz değerlendirme + Akran Değerlendirme
Öğretimi bireyselleştirme ve farklılaştırma açısından derslerin gözlemlenmesi
|
10- |
Uygulama* + Öz değerlendirme + Akran Değerlendirme
Sınıftaki istenmeyen öğrenci davranışlarının ve bu davranışlarla baş etme stratejilerini inceleme ve konuyla ilgili rapor hazırlama
|
11- |
Uygulama* + Öz değerlendirme + Akran Değerlendirme
|
12- |
Uygulama* + Öz değerlendirme + Akran Değerlendirme
e-Okul uygulamaları (öğrenci devamsızlık defteri, öğretmen ders defteri, öğrenci nakil gönderme, öğrenci nakil kabul etme, öğretmenler kurulu karar defteri, öğrenci karnesi….) ile ilgili okul yöneticilerinden elektronik ortamda uygulamalı olarak bilgi alma ve rapor hazırlama
|
13- |
Uygulama* + Öz değerlendirme (EK-12) + Akran Değerlendirme
|
14- |
Genel Değerlendirme
|
15- |
|
16- |
|
17- |
|
18- |
|
19- |
|
20- |
|