Giriş | English

Doktora > Fen Bilimleri Enstitüsü > Matematik (doktora) > TEZ DANIŞMANLIĞI I
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ DANIŞMANLIĞI I Üçüncü düzey EEM 889 1 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör ÖĞRETİM ÜYESİ İLKER DALKIRAN
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Anabilim dalı Öğretim Üyeleri
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli -
Dersin amacı Dersin Amacı danışmanlığı üstlenilen öğrencinin dönem derslerinin takibi, önerilerde bulunulması ve tez çalışmaları için ön çalışmaların başlatılmasında yol göstermek.
Dersin tanımı danışmanlığı üstlenilen öğrencinin dönem derslerinin takibi, önerilerde bulunulması ve tez çalışmaları için ön çalışmaların başlatılması

Dersin içeriği
1- Tez Hazırlık Danışmanlığı
2- Tez Hazırlık Danışmanlığı
3- Tez Hazırlık Danışmanlığı
4- Tez Hazırlık Danışmanlığı
5- Tez Hazırlık Danışmanlığı
6- Tez Hazırlık Danışmanlığı
7- Tez Hazırlık Danışmanlığı
8- Tez sunumuna yönelik danışmanlık ve yönlendirmeler
9- Tez sunumuna yönelik danışmanlık ve yönlendirmeler
10- Tez sunumuna yönelik danışmanlık ve yönlendirmeler
11- Tez sunumuna yönelik danışmanlık ve yönlendirmeler
12- Tez sunumuna yönelik danışmanlık ve yönlendirmeler
13- Tez sunumuna yönelik danışmanlık ve yönlendirmeler
14- Tez sunumuna yönelik danışmanlık ve yönlendirmeler
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Tezini hazırlayan öğrenci, tez hazırlığı, tez çalışmaları ve yazımı konusunda yeterli bilgiye sahip olur. tezini kendisi ilgili enstitünün kurallarına uygun şekilde hazırlayabilir.
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Lisans ve yüksek lisans düzeyinde edinilen yeterliliklere dayalı olarak bilgilerini geliştirebilme ve özgün çalışmalar yapabilecek seviyeye ulaşabilme
2- Edindikleri uzmanlık düzeyindeki teorik ve pratik bilgileri kullanabilme, elde ettiği sonuçları değerlendirme ve gerektiğinde uygulayabilme becerisine sahip olma
3- Matematik alanındaki bilgilerini farklı disiplinlerden edindiği bilgilerle bütünleştirerek yeni çalışmalar yapabilme
4- Uzmanlık gerektiren problemleri, bilimsel araştırma yöntemleri kullanarak analiz edebilme, yorumlayabilme ve çözüm üretebilme
5- Kendi alanında bağımsız olarak problemler kurgulama, bu problemlerin matematiksel modellerini oluşturarak çözümler üretebilme
6- Matematik alanında güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, kendi alanında ve alanı dışında çalışan araştırmacılara yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilme
7- Yaptığı çalışmalarda, konusuyla ilgili verilerin derlenmesi,düzenlenmesi, yorumlanması ve kullanılması aşamalarında toplumsal ve bilimsel etik değerlere saygı göstermesi
8- Matematiksel bilgi birikimini teknolojide etkin ve verimli bir şekilde kullanabilme
9- Alanı ile ilgili ulusal ve uluslararası bilimsel toplantılara katılarak bilgi paylaşımında bulunabilme
10- Kendi alanında veya diğer disiplinlerde bilgiye ulaşma yöntemlerini etkin ve etik değerlere uygun olarak kullanabilme.
11- Yaptığı özgün çalışmaları ulusal ve uluslararası bilimsel dergilerde yayınlayabilme
12- Alanında karşılaştığı yeni bir bilgiyi eleştirel yaklaşımlarla değerlendirerek anlayabilme, yorumlayabilme ve kullanbilme
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 0 0 0
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     0
AKTS     0.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   0
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   0
Genel toplam   0

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı tez konusuyla ilgili literatür
Yardımcı Kaynaklar tez ile ilgili yayınlar

Ders ile ilgili dosyalar