Giriş | English

Doktora > Fen Bilimleri Enstitüsü > Nanobilim ve Nanoteknoloji (doktora) > TEZ ÖNERİSİ
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ ÖNERİSİ Üçüncü düzey NBT 623 Zorunlu 3 30.00 30.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri -
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör DR. ÖĞR. ÜYESİ TUĞRUL TOLGA DEMİRTAŞ
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Nanobilim ve Nanoteknoloji Anabilim Dalı''''ndaki öğretim üyeleri
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı
Dersin veriliş şekli Yüz yüze
Dersin amacı Tez konusunun belirlenmesi için gerekli bilimsel araştırmanın yapılması.
Dersin tanımı Tez önerisinin belirlenmesi.

Dersin içeriği
1- Tez konusunun belirlenmesi için ilgili literatür araştırmasının yapılması.
2- Tez konusunun belirlenmesi için ilgili literatür araştırmasının yapılması.
3- Tez konusunun belirlenmesi için ilgili literatür araştırmasının yapılması.
4- Tez konusunun belirlenmesi için ilgili literatür araştırmasının yapılması.
5- Tez konusunun belirlenmesi için ilgili literatür araştırmasının yapılması.
6- Tez konusunun belirlenmesi için ilgili literatür araştırmasının yapılması.
7- Tez konusunun belirlenmesi için ilgili literatür araştırmasının yapılması.
8- Tez önerisinin yazılması.
9- Tez önerisinin yazılması.
10- Tez önerisinin yazılması.
11- Tez önerisinin yazılması.
12- Tez önerisinin yazılması.
13- Tez önerisinin yazılması.
14- Tez önerisinin yazılması.
15- Tez önerisinin yazılması.
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Bilimsel bir araştırma konusu bulur.
2- Bilimsel bir araştırma konusunun çözümü için izlenecek yolları belirler.
3- Bilimsel bir araştırma konusunun çözümü için gerekli adımları atar.
4- Bilimsel sonuçları nasıl analiz edeceğini belirler.
5- Tez önerisini yazar.
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Matematik, fen ve Mühendislik bilgilerini uygulama becerisi.
2- Deney tasarlama ve yapma ile deney sonuçlarını yorumlama becerisi.
3- Disiplinlerarası takımlarda çalışabilme becerisi.
4- Mesleki ve etik sorumluluk bilinci.
5- Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği ve bunu gerçekleştirebilme becerisi.
6- Mühendislik problemlerini saptama tanımlama ve çözme becerisi.
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 6 1 6
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 15 50 750
Toplam iş yükü     756
AKTS     30.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 100
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   50
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   50
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Makale ve Kitaplar
Yardımcı Kaynaklar --

Ders ile ilgili dosyalar