Giriş | English

Doktora > Fen Bilimleri Enstitüsü > Nanobilim ve Nanoteknoloji (doktora) > UZMANLIK ALAN DERSİ 2
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
UZMANLIK ALAN DERSİ 2 Üçüncü düzey SOS 752 4 5.00 5.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör DOÇ. DR. AYLİN YONCA GENÇOĞLU
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı YRD.DOÇ. DR. OLTAN EVCİMEN
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Yok
Dersin veriliş şekli Yüzyüze
Dersin amacı Öğrencilere tez konusu ile ilgili güncel kuramsal yaklaşımları tanıtmayı amaçlar
Dersin tanımı Uzmanlık alanı ile ilgili makale ve kitapların incelenmesi ve uygun yöntemlerin tartışılmasını içerir.

Dersin içeriği
1- Çalışma alanı ile ilgili uygun çalışma yönteminin belirlenmesi
2- Çalışma alanı ile ilgili uygun çalışma yönteminin belirlenmesi
3- Çalışma alanı ile ilgili uygun çalışma yönteminin belirlenmesi
4- Çalışma alanı ile ilgili uygun çalışma yönteminin belirlenmesi
5- Çalışma alanı ile ilgili uygun çalışma yönteminin belirlenmesi
6- Çalışma alanı ile ilgili uygun çalışma yönteminin belirlenmesi
7- Çalışma alanı ile ilgili uygun çalışma yönteminin belirlenmesi
8- Çalışma alanı ile ilgili uygun çalışma yönteminin belirlenmesi
9- Çalışma alanı ile ilgili uygun çalışma yönteminin belirlenmesi
10- Araştırmanın uygulanması
11- Araştırmanın uygulanması
12- Araştırmanın uygulanması
13- Araştırmanın uygulanması
14- Araştırmanın uygulanması
15- -
16- -
17- -
18- -
19- -
20- -

Dersin öğrenme çıktıları
1- Tez konusu ile ilgili kavramsal ve teorik düşünme
2- Uygun yöntemi belirleyebilme
3- Analiz ve değerlendirme yapabilme.
4- -
5- -
6- -
7- -
8- -
9- -
10- -

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Matematik, fen ve Mühendislik bilgilerini uygulama becerisi.
2- Deney tasarlama ve yapma ile deney sonuçlarını yorumlama becerisi.
3- Disiplinlerarası takımlarda çalışabilme becerisi.
4- Mesleki ve etik sorumluluk bilinci.
5- Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği ve bunu gerçekleştirebilme becerisi.
6- Mühendislik problemlerini saptama tanımlama ve çözme becerisi.
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 3 42
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 4 56
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 14 2 28
Toplam iş yükü     126
AKTS     5.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 100
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   100
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı -
Yardımcı Kaynaklar -

Ders ile ilgili dosyalar