Giriş | English

Yüksek Lisans > Sosyal Bilimler Enstitüsü > Güney Asya Çalişmalari (y.l) > TEZ ÇALIŞMASI 1
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI 1 İkinci düzey RDE 811 3 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör DR. ÖĞR. ÜYESİ ARİF YILDIRIM
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. SEVİNÇ ÜÇGÜL, DOÇ. DR. REYHAN ÇELİK, YRD. DOÇ. DR. ERDEM ERİNÇ, YRD. DOÇ. DR. HÜSEYİN PARLAK
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Yok
Dersin veriliş şekli Yüz yüze
Dersin amacı Tez ile ilgili çalışma ve araştırmaları yapmak,sonuçları değerlendirmek,tez yazım kurallarına uygun bir biçimde tezi yazmak ve sözlü olarak sunumunu yapmak.
Dersin tanımı Tez aşamasında olan doktora öğrencilerinin çalışma konularının ve bu konulardaki yeni gelişmelerin değerlendirilmesi, konularla ilgili bilimsel yayınların taranması,takip edilmesi,tartışılması,toplanan verilerin değerlendirilmesi ve işlenmesi çalışmaları

Dersin içeriği
1- Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
2- Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
3- Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
4- Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
5- Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
6- Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
7- Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
8- Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
9- Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
10- Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
11- Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
12- Tezin sözlü ve yazılı olarak sunumu
13- Tezin sözlü ve yazılı olarak sunumu
14- Tezin sözlü ve yazılı olarak sunumu
15- .
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Bilimsel çalışma yapma yöntem ve teknikleri gelişir
2- Tez konusunda edindiği bilgileri uzmanlık düzeyinde değerlendirebilme, geliştirebilme ve bunları kullanabilme becerisi gelişir.
3- Alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilme becerisi kazanır.
4- Bilgiye ulaşma yöntemlerini etkin ve etik değerlere uygun olarak kullanabilme.
5- .
6- .
7- .
8- .
9- .
10- .

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 13 3 39
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 13 15 195
Ödevler 13 15 195
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 13 15 195
Toplam iş yükü     624
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 2 40
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı .
Yardımcı Kaynaklar .

Ders ile ilgili dosyalar