Dersin adı |
Dersin seviyesi |
Dersin kodu |
Dersin tipi |
Dersin dönemi |
Yerel kredi |
AKTS kredisi |
Ders bilgileri |
TEZ ÇALIŞMASI 1 |
İkinci düzey |
RDE 811 |
|
3 |
25.00 |
25.00 |
Yazdır |
Ön koşul dersleri
|
Yok
|
Eğitimin dili
|
Türkçe
|
Koordinatör
|
DR. ÖĞR. ÜYESİ ARİF YILDIRIM
|
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı
|
PROF. DR. SEVİNÇ ÜÇGÜL, DOÇ. DR. REYHAN ÇELİK, YRD. DOÇ. DR. ERDEM ERİNÇ, YRD. DOÇ. DR. HÜSEYİN PARLAK
|
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı
|
Yok
|
Dersin veriliş şekli
|
Yüz yüze
|
Dersin amacı
|
Tez ile ilgili çalışma ve araştırmaları yapmak,sonuçları değerlendirmek,tez yazım kurallarına uygun bir biçimde tezi yazmak ve sözlü olarak sunumunu yapmak.
|
Dersin tanımı
|
Tez aşamasında olan doktora öğrencilerinin çalışma konularının ve bu konulardaki yeni gelişmelerin değerlendirilmesi, konularla ilgili bilimsel yayınların taranması,takip edilmesi,tartışılması,toplanan verilerin değerlendirilmesi ve işlenmesi çalışmaları
|
1- |
Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
|
2- |
Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
|
3- |
Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
|
4- |
Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
|
5- |
Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
|
6- |
Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
|
7- |
Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
|
8- |
Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
|
9- |
Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
|
10- |
Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
|
11- |
Tez konusu ile ilgili çalışmalar,değerlendirmeler
|
12- |
Tezin sözlü ve yazılı olarak sunumu
|
13- |
Tezin sözlü ve yazılı olarak sunumu
|
14- |
Tezin sözlü ve yazılı olarak sunumu
|
15- |
.
|
16- |
|
17- |
|
18- |
|
19- |
|
20- |
|
1- |
Bilimsel çalışma yapma yöntem ve teknikleri gelişir
|
2- |
Tez konusunda edindiği bilgileri uzmanlık düzeyinde değerlendirebilme, geliştirebilme ve bunları kullanabilme becerisi gelişir.
|
3- |
Alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilme becerisi kazanır.
|
4- |
Bilgiye ulaşma yöntemlerini etkin ve etik değerlere uygun olarak kullanabilme.
|
5- |
.
|
6- |
.
|
7- |
.
|
8- |
.
|
9- |
.
|
10- |
.
|
*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
|
1- |
|
|
2- |
|
|
3- |
|
|
4- |
|
|
5- |
|
|
6- |
|
|
7- |
|
|
8- |
|
|
9- |
|
|
10- |
|
|
11- |
|
|
12- |
|
|
13- |
|
|
14- |
|
|
15- |
|
|
16- |
|
|
17- |
|
|
18- |
|
|
19- |
|
|
20- |
|
|
21- |
|
|
22- |
|
|
23- |
|
|
24- |
|
|
25- |
|
|
26- |
|
|
27- |
|
|
28- |
|
|
29- |
|
|
30- |
|
|
31- |
|
|
32- |
|
|
33- |
|
|
34- |
|
|
35- |
|
|
36- |
|
|
37- |
|
|
38- |
|
|
39- |
|
|
40- |
|
|
41- |
|
|
42- |
|
|
43- |
|
|
44- |
|
|
45- |
|
|
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder |
Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
|
|
Sayısı
|
Süresi (saat)
|
Sayı*Süre (saat)
|
Yüz yüze eğitim
|
13
|
3
|
39
|
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme)
|
13
|
15
|
195
|
Ödevler
|
13
|
15
|
195
|
Sunum / Seminer hazırlama
|
0
|
0
|
0
|
Kısa sınavlar
|
0
|
0
|
0
|
Ara sınavlara hazırlık
|
0
|
0
|
0
|
Ara sınavlar
|
0
|
0
|
0
|
Proje (Yarıyıl ödevi)
|
0
|
0
|
0
|
Laboratuvar
|
0
|
0
|
0
|
Arazi çalışması
|
0
|
0
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık
|
0
|
0
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavı
|
0
|
0
|
0
|
Araştırma
|
13
|
15
|
195
|
Toplam iş yükü
|
|
|
624
|
AKTS
|
|
|
25.00
|
Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
|
Yarıyıl içi değerlendirme
|
Sayısı
|
Katkı Yüzdesi
|
Ara sınav
|
0
|
0
|
Kısa sınav
|
0
|
0
|
Ödev
|
2
|
40
|
Yarıyıl içi toplam
|
|
40
|
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı
|
|
40
|
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı
|
|
60
|
Genel toplam
|
|
100
|
Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
|
Ders kitabı
|
.
|
Yardımcı Kaynaklar
|
.
|
|