Giriş | English

Doktora > Sosyal Bilimler Enstitüsü > Sanat Tarihi (doktora) > TEZ ÇALIŞMASI 4
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI 4 Üçüncü düzey TAR 814 4 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri -
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör ÖĞRETİM ÜYESİ AYHAN AFŞIN ÜNAL
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı DOÇ. DR. YAHYA BAĞÇECİ
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli Uygulamalı
Dersin amacı Öğrencileri tez yazma ve hazırlama konusunda bilgilendirmek ve öğrencilerin tez çalışmalırını takip etmek ve denetlemek.
Dersin tanımı Öğrencileri tez yazma ve hazırlama konusunda bilgilendirmek ve öğrencilerin tez çalışmalırını takip etmek ve denetlemektir.

Dersin içeriği
1- Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
2- Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
3- Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
4- Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
5- Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
6- Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
7- Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
8- Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
9- Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
10- Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
11- Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
12- Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
13- Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
14- Haftada bir saat öğrencinin teziyle ilgili çalışmalar yapmak
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Öğrencinin tezi bilimsel kurallara uygun olarak hazırlamasıdır.
2- Öğrencinin tezi bilimsel kurallara uygun olarak hazırlamasıdır.
3- Öğrencinin tezi bilimsel kurallara uygun olarak hazırlamasıdır.
4- Öğrencinin tezi bilimsel kurallara uygun olarak hazırlamasıdır.
5- Öğrencinin tezi bilimsel kurallara uygun olarak hazırlamasıdır.
6- Öğrencinin tezi bilimsel kurallara uygun olarak hazırlamasıdır.
7- Öğrencinin tezi bilimsel kurallara uygun olarak hazırlamasıdır.
8- Öğrencinin tezi bilimsel kurallara uygun olarak hazırlamasıdır.
9- Öğrencinin tezi bilimsel kurallara uygun olarak hazırlamasıdır.
10- Öğrencinin tezi bilimsel kurallara uygun olarak hazırlamasıdır.

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Sanat Tarihi çalışma alanındaki güncel ve ileri düzeydeki bilgileri özgün düşünce ve araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirir, derinleştirir. Bununla ilgili çalışmalar yürütür ve alanına yenilik getirecek özgün tanım ve kavramlar oluşturur.
2- Disiplinler arası çalışma yapar, alanıyla ilgili gelişmeleri ve tartışmaları takip eder, bilgileri sistematik olarak değerlendirir. Uzmanlık gerektiren bilgileri kullanarak özgün sonuçlara ulaşır.
3- Sanat tarihiyle ilgili bilgi ve becerilerini geliştirebilmek için yerli ve yabancı kaynakları tanır ve kullanır
4- Alanındaki bilgileri farklı disiplinlerden edindiği bilgilerle birleştirerek çözümler ve yorumlar; bilgi birikimi ile kendi alanında ve farklı alanlardaki uzman kişilerle tartışır.
5- Sanat Tarihi alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanarak alanı ile ilgili yeni düşüncelerin analizini, sentezini ve eleştirel değerlendirmesini yapar, yeni öneriler getirir.
6- Özgün bir konuyu araştırır, kavrar ve edindiği verileri yorumlayarak bilginin sınırlarını genişletir.
7- Sanat tarihi alanında edindiği bilgileri kullanarak projeler yürütür ve alanına yenilik getirecek uluslararası ve ulusal yayınlar yaparak bilimsel çalışmalara katkıda bulunur.
8- Tarihi ve kültürel mirasın ve çevrenin korunmasına yönelik olarak ilgili alanda çalışma yetkinliğine sahip olur.
9- Özgün bir çalışmayı, programı veya projeyi zamanında ve istenilen nitelikte gerçekleştirir, ekip çalışmalarında sorumluluk alarak çözüm üretir, akademik ve mesleki kurum ve kuruluşların faaliyetlerine katkıda bulunur.
10- Sanat Tarihi alanıyla ilgili verileri toplar, yorumlar, belgeler ve kullanır. Tarihi-kültürel çevrenin korunması için gerçekleştirilenleri bilimsel, kültürel, sanatsal, toplumsal ve etik değerleri gözeterek denetler ve bu değerleri anlatır.
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 15 210
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 14 28 392
Toplam iş yükü     630
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı
Yardımcı Kaynaklar

Ders ile ilgili dosyalar