Giriş | English

Yüksek Lisans > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Hemşirelik (yüksek Lisans) > EĞİTİM MÜZİĞİ EŞLİĞİ II
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
EĞİTİM MÜZİĞİ EŞLİĞİ II İkinci düzey MÜZ242 3 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör DR. ÖĞR. ÜYESİ ÖZLEM DOĞAN
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı ZÜLFÜKAR ÖZFINDIK
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Yok
Dersin veriliş şekli Online yada yüzyüze
Dersin amacı Okul şarkılarına eşlik yapabilme.
Dersin tanımı Okul şarkılarına piyanoda değişik eşlik kalıplarını kullanarak eşlik etme.

Dersin içeriği
1- Çalışkan olmalıyız.
2- Çalışkan olmalıyız.
3- Samsundan Doğan Güneş.
4- Samsundan Doğan Güneş.
5- İzmirin Dağlarında.
6- İzmirin Dağlarında.
7- Ara sınav öncesi değerlendirme.
8- Ara sınav.
9- Ara sınav.
10- 10. Yıl Marşı.
11- Gençlik Marşı.
12- Harp Okulu Marşı.
13- Final sınavı öncesi değerlendirme.
14- Final.
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Öğrenciler piano ile eşlik edebilmenin önemini kavrar.
2- Öğrencilerin piano ile eşlik edebilme becerileri gelişir.
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Hemşirelik felsefesini bilir
2- Hemşireliğin temel kavramları arasındaki ilişkiyi analiz eder
3- Hemşireliğin mesleki değerlerini içselleştirir
4- Hemşirelik alanında derin ve sistematik bir bilgi düzeyine sahip olur
5- Sağlık alanındaki modern, teknik ve bilgi teknolojilerini bilerek kanıta dayalı hemşirelik uygulamaları doğrultusunda bilgi ve becerisini kullanır
6- Grup içinde -lider ve/veya üye olarak- uyum içinde çalışır.
7- İş yaşamında yeni durumları çabuk öğrenir ve farklı beceriler geliştirir.
8- Geliştirdiği profesyonel hemşirelik bilincini hemşirelik bakımına yansıtır
9- Hemşirelik alanına katkı sağlayacak araştırmalar yapar
10- Hemşirelik alanına özgü bilimsel gelişmeleri izler
11- Hemşirelik alanına özgü eriştiği bilgiyi analiz eder
12- Kanıta dayalı uygulamaları hemşirelik bakımına yansıtır
13- Hemşirelik öğretiminin temel felsefesini bilir
14- Hemşirelik öğretiminde uygun öğretim ilke ve yöntemleri kullanır
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 20 2 40
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 4 2 8
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 2 2 4
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 2 2 4
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     58
AKTS     2.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 10
Yarıyıl içi toplam   50
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   50
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   50
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Sefai ACAY "Ezgi Yumağı & Mavi Bilye " , Muammer Sun " Son Elli Yılın En Güzel Okul Şarkıları"
Yardımcı Kaynaklar Yok.

Ders ile ilgili dosyalar