1- |
Reklam, reklamcılık hakkında geçmiş dönem bilgilerin yenilenmesi
|
2- |
Türkiye''de ve Dünya''daki reklamın gelişimi, Reklam ajanslarının gelişimi
|
3- |
İletişim alanındaki eleştirel teorilere genel bakış
|
4- |
İngiliz kültürel çalışmaları
|
5- |
İngiliz kültürel çalışmalarında ideoloji anlayışı
|
6- |
Reklam -Kültür ilişkisi
|
7- |
Reklam -Kültür ilişkisi
|
8- |
Reklamın Toplumsal süreçteki değişimim incelenmesi
|
9- |
Göstergebilim Nedir? Göstergebilimin tarihçesi
|
10- |
Anlamlandırma, Düz anlam- Yan anlam, Mitler ve simgeler, Eğretileme ve Düzdeğişmece
|
11- |
Reklam Çözümleme Yöntemi Olarak Göstergebilim Görsel dil, sözel dil, grafik tasarım, başlık, gövde, slogan
|
12- |
Göstergebilimin reklamlara uygulayarak analiz yapma ve yapılış analiz çalışmalarını inceleme
|
13- |
Örnek analizler yapma
|
14- |
Örnek analizler yapma
|
15- |
|
16- |
|
17- |
|
18- |
|
19- |
|
20- |
|