Giriş | English

Yüksek Lisans > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Egzersiz Fizyolojisi (y.l) > KARİYER PLANLAMA
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
KARİYER PLANLAMA İkinci düzey MÜZ140 1 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri YOK
Eğitimin dili TÜRKÇE
Koordinatör ÖĞRETİM ÜYESİ LEVENT DEĞİRMENCİOĞLU
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı OKUTMAN TALAT HAKAN ERDEM
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı YOK
Dersin veriliş şekli Sözlü Anlatım, soru - cevap, çeşitli gezi ve etkinlikler
Dersin amacı Üniversiteyi yeni kazanmış öğrencilerimize, üniversitesi tanıtmak, kendilerini yabancı hissetmemelerini sağlamak ve kaynaşıp arkadaş olmalarını sağlamaktır
Dersin tanımı Oryantasyon: yönelme; çevre şartlarına uydurma veya uyma, alışma; yeni bir çevreye alıştırma programı, anlamına gelmektedir

Dersin içeriği
1- Tanışma
2- Oryantasyon dersi nedir? Amaçları nelerdir?
3- Üniversite de sosyal ve kültürel etkinlikler hakkında sohbet.
4- Sosyal tesis kartı ve kimlik kartları hakkında bilgilendirme.
5- Öğrencilerden gelecek sorular ve cavaplanması
6- Üniversite oluşumu, öğretim elemanları ve öğretim üyeleri
7- Ev, yurt, rezidans gibi konaklama ile ilgili sorunlarla ilgili yönlendirmeler.
8- Öğrenci kulüp ve toplulukları ile ilgili açıklamalar, öğrencileri yönlendirme
9- Öğrencilerden gelecek sorular ve cavaplanması
10- Vize
11- Sağlık hizmetlerinden nasıl yararlanılır?
12- Kayseri Turu, Hunat Hatun Külliyesi
13- Kayseri Turu, Kapalı Çarşı
14- Öğrencilerden gelecek sorular ve cavaplanması
15- Sosyal Tesisler Turu, Spor salaonu, Mediko, Sabancı Binaları..
16- Öğrenci Kulüp ve topluluklarına katılan öğrencilerle sohbet
17- Kütüphane binasına gezi
18- mediko sosyal binasına gezi
19- Finaller öncesi sohbet
20- Final

Dersin öğrenme çıktıları
1- Üniversiteye yeni başlayan öğrencinin kolaylıkla kendi başına iş başarabilmesi
2- öğrencilerin arkadaşlarıyla kaynaşabilmesi
3- öğretim elemanları ile sağlıklı iletişim becerisi kazanabilme
4- kimlik, harç, öğrenci kulüpleri gibi konularda bilgi edinme.
5- -
6- -
7- -
8- -
9- -
10- -

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Egzersiz Fizyolojisi bilim alanında uzmanlık düzeyinde yeterli bilgi birikimine sahip olur
2- Egzersiz Fizyolojisi alanındaki güncel uygulamaları yapabilmek
3- Egzersiz Fizyolojisi alanındaki yeni bilgilere ulaşabilmek, değerlendirebilmek ve uygulayabilmek,
4- Bilimsel bakışa sahip olmak
5- İnsan ve hayvan etiği konusunda bilgi sahibi olma ve buna uygun davranmak
6- Bilimsel bir çalışmanın nasıl planlanıp yürütüleceğini öğrenmek
7- Araştırma laboratuvarında çalışabilecek bilgi, görgü ve beceri kazanmak
8- Bilimsel yenilikleri takip etmek
9- Bağımsız çalışma ve işbirliği yapabilme becerisine sahip olmak
10- Sorgulayıcı, araştırıcı ve gözlemci niteliklere sahip olmak
11- Karşılaşılan sorunlara çözümsel bakış açısı kazanmak
12- Sunum ve aktarma becerisi kazanmak
13- Yaşam boyu kendi kendine öğrenmenin önemini kavramak
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 4 4 16
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     16
AKTS     1.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı yok
Yardımcı Kaynaklar ERCİYES ÜNİVERSİTESİ TANITIM BROŞÜRÜ

Ders ile ilgili dosyalar