1- |
Dersin tanımı, amacı, önemi. Dersin işlenişi ve sınavlar/ ödevler hakkında bilgi. Hatırlanmayan senaryo ve dramaturji bilgilerinin gözden geçirilmesi. Senaryo çalışma gruplarının oluşturulması.
|
2- |
İnisiyasyon süreçleri, işlevleri. Bir iki mit üzerinden inisiyasyon süreçleri ve Aristoteles''''''''in karmaşık öykünün öğelerini tespit etme ve işlevlerini görme analizi yapılacak.
|
3- |
Vladimir Propp''''''''un masalların yapısına ilişkin tespit ettiği dizilişler ve işlevleri irdelenecek. Buna göre daha önceki yıllarda yazılmış sinopsis, tretman ve ayrımlama senaryolarının okunarak irdelenmesi. Haftaya getirilecek ödev konusu: Her grup bir sinopsis yazacak.
|
4- |
Grupların derse getirdiği sinopsis çalışmalarının öğrencilere sesli okunarak değerlendirilmesi.
|
5- |
Grupların derse getirdiği Sinopsis çalışmalarının öğrencilere sesli okunarak değerlendirilmesi.
|
6- |
Grupların derse getirdiği Tretman çalışmalarının öğrencilere sesli okunarak değerlendirilmesi. Haftaya getirilecek ödev konusu: Her grup sinopsisinin Tretmanını yazmaya başlayacak.
|
7- |
Grupların derse getirdiği Tretman çalışmalarının öğrencilere sesli okunarak değerlendirilmesi.
|
8- |
Grupların derse getirdiği Tretman çalışmalarının öğrencilere sesli okunarak değerlendirilmesi.
|
9- |
Grupların derse getirdiği Tretman çalışmalarının öğrencilere sesli okunarak değerlendirilmesi.
|
10- |
Grupların derse getirdiği Tretman çalışmalarının öğrencilere sesli okunarak değerlendirilmesi.
|
11- |
Grupların derse getirdiği Tretman çalışmalarının öğrencilere sesli okunarak değerlendirilmesi. Haftaya getirilecek ödev konusu: Her grup Tretmanını ayrımlama senaryosuna başlayacak.
|
12- |
Grupların derse getirdiği Ayrımlama Senaryosu çalışmalarının öğrencilere sesli okunarak değerlendirilmesi.
|
13- |
Grupların derse getirdiği Ayrımlama Senaryosu çalışmalarının öğrencilere sesli okunarak değerlendirilmesi.
|
14- |
Grupların derse getirdiği Ayrımlama Senaryosu çalışmalarının öğrencilere sesli okunarak değerlendirilmesi.
|
15- |
Grupların derse getirdiği Ayrımlama Senaryosu çalışmalarının öğrencilere sesli okunarak değerlendirilmesi.
|
16- |
Grupların derse getirdiği Ayrımlama Senaryosu çalışmalarının öğrencilere sesli okunarak değerlendirilmesi.
|
17- |
|
18- |
|
19- |
|
20- |
|