1- |
Biyoistatistik alanında uzmanlık düzeyinde güncel bilgilere sahiptir.
|
|
2- |
Biyoistatistik ile diğer disiplinler arasındaki etkileşimi kavrar ve kullanır.
|
|
3- |
Biyoistatistik alanının gerektirdiği düzeyde bilgi teknolojileri ve teknik donanım hakkında bilgi sahibidir. Bu araçları ileri düzeyde kullanarak gerekli incelemeleri yapar.
|
|
4- |
Uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgilerini Biyoistatistik alanında kullanır.
|
|
5- |
Sahip olduğu bilgileri farklı disiplinlerden gelen bilgilerle bütünleştirip, analiz ve sentez yapar ve çözüm önerileri getirir.
|
|
6- |
Sağlık alanında yapılan bilimsel çalışmalarda sık kullanılan istatistiksel yöntemler hakkında bilgi ve beceri sahibidir.
|
|
7- |
Bilimsel çalışmalarda istatistik yazılımlarını doğru biçimde kullanır, istatistiksel yöntemleri doğru seçer, doğru hesaplar ve doğru yorumlar.
|
|
8- |
Sağlık, biyoloji ve biyomedikal alanlarında araştırmalar planlayabilir, uygulayabilir, verileri analiz edebilir, araştırma raporunu hazırlayabilir, hazırladığı raporu yurt içi veya yurt dışı bir dergide yayınlayabilir veya bir bilimsel toplantıda sunabilir.
|
|
9- |
Biyoistatistik alanında ekip çalışmasının önemini bilir, ekip çalışmalarına katılır ve bir ekibe liderlik edebilir.
|
|
10- |
Biyoistatistik alanı ile ilgili bilgilerini eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir ve kendi öğrenmesini yönlendirebilir.
|
|
11- |
Mesleki gelişim ve yaşam boyu öğrenme ilkelerini bilir ve uygular.
|
|
12- |
En az bir yabancı dili; literatürü anlayacak, yorumlayacak ve öğrendiklerini Biyoistatistik uygulamalarına taşıyabilecek düzeyde kullanabilir.
|
|
13- |
Biyoistatistik alanı ile ilgili konularda strateji ve politikalar geliştirebilir.
|
|
14- |
Biyoistatistik alanı ile ilgili verilerin toplanması, kaydedilmesi, yorumlanması, duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetir.
|
|
15- |
Biyoistatistik alanındaki güncel gelişmeleri ulusal değerler ve ülke gerçekleri doğrultusunda değerlendirir.
|
|
16- |
Temel yöneticilik ve liderlik becerilerine sahiptir.
|
|
17- |
Etik ilkelerin ve etik kurulların birey ve toplum için önemini bilir. Sağlık hizmeti sunumu ve bilimsel araştırmalarda etik kurallara uygun davranır.
|
|
18- |
Toplumun sağlık eğitimi ihtiyaçlarını belirleyebilir, bireysel ve grup eğitimi yapabilir.
|
|
19- |
|
|
20- |
|
|
21- |
|
|
22- |
|
|
23- |
|
|
24- |
|
|
25- |
|
|
26- |
|
|
27- |
|
|
28- |
|
|
29- |
|
|
30- |
|
|
31- |
|
|
32- |
|
|
33- |
|
|
34- |
|
|
35- |
|
|
36- |
|
|
37- |
|
|
38- |
|
|
39- |
|
|
40- |
|
|
41- |
|
|
42- |
|
|
43- |
|
|
44- |
|
|
45- |
|
|
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder |