1- |
Öğrencilere çeşitli seviyelerde metin okumaları yaptırılır.
|
2- |
Okunan metinlerin ne kadar anlaşıldığını ölçmek için çeşitli sorular yöneltilir ve böylece öğrencinin dil seviyesi ve kavrama niteliği hakkında bilgi edinilebilir.
|
3- |
Öğrenciler hem küçük ve büyük gruplar ile hem de bireysel olarak derste aktif faaliyet gösterebilirler.
|
4- |
Ev ödevleri ile dil etkinliğinin okul dışında da sürdürülmesi sağlanır.
|
5- |
Öğrenciler takıldıkları noktaları öğretim elemanı ile tartışarak ve analiz ederek aşmaya çalışırlar.
|
6- |
Kısa sınavlar ile sınıf seviyesi takip edilir.
|
7- |
Öğrenciler derste işlenen konularla ilgili projeler hazırlarlar.
|
8- |
Öğrencilerin eleştirel düşünme becerilerini geliştirecek çalışmalar ve tartışmalar yapılır.
|
9- |
-
|
10- |
-
|
11- |
-
|
12- |
-
|
13- |
-
|
14- |
-
|
15- |
-
|
16- |
-
|
17- |
-
|
18- |
-
|
19- |
-
|
20- |
-
|