Giriş | English

Yüksek Lisans > Fen Bilimleri Enstitüsü > Kimya (yl. Yabanci Dil) > SEMİNER
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
SEMİNER İkinci düzey AUB 500 2 4.00 4.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri --
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. İBRAHİM KÜÇÜK
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. İBRAHİM KÜÇÜK
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı --
Dersin veriliş şekli Uygulama
Dersin amacı Bilimsel etik ve kuralların araştırışması, tartışılması. Bir seminer hazırlama yöntemlerinin tartışılması.
Dersin tanımı Sunum hazırlama ve yapabilme yeteneğinin geliştirilmesi.

Dersin içeriği
1- Etik nedir?
2- Bilimsel Etik
3- Bilimsel Etik
4- Bilimsel Etik
5- Bilimsel Etik
6- Bilimsel Etik
7- Bilimsel Etik
8- Vize
9- Seminer hazırlama çalışmaları
10- Seminer hazırlama çalışmaları
11- Seminer hazırlama çalışmaları
12- Seminer hazırlama çalışmaları
13- Seminer hazırlama çalışmaları
14- Seminer hazırlama çalışmaları
15- Final (sunum)
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Verilen bir konuda detaylı literatür araştırması yapabilme.
2- Topladığı bilgileri sentezleyebilme, analiz edebilme ve yorumlayabilme.
3- Ulaştığı sonuçları bilimsel bir rapor haline getirebilme.
4- Ulaştığı sonuçları topluluk önünde sunabilme.
5- --
6- --
7- --
8- --
9- --
10- --

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Kimyasal problemlere temel kimya bilgi ve becerilerini kullanarak tek başına çözümler üretebilme yeteneği
2- İleri araştırmalarda bilgi ve beceri düzeyi planlama ve yürütebilme yeteneği
3- Ulusal ve uluslararası düzeyde kimya ile ilgili konuları izleyebilir, değerlendirip ve yorumlayabilme yeteneği
4- Alanı ile ilgili yeni düşünce ve yöntemler geliştirerek bilgi toplumu oluşum sürecine katkı yapabilme yeteneği
5- Kimya alanında lisans düzeyinde kazanılan bilgileri genişletmek ve geliştirebilme yeteneği
6- Bilimsel ve analitik düşünme ve sentez yapabilme formasyonu kazandırmak
7- Kimya alanında çeşitli cihazları kullanır ve sonuçlarını yorumlayabilme
8- Uzmanlık alanı ile ilgili deneyleri tasarlar ve uygulayabilme yeteneği
9- Deneysel verilerin değerlendirilmesinde çeşitli istatistik metotları ve paket programları kullanabilme yeteneği
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 3 42
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 15 2 30
Ödevler 10 1 10
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 4 4
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 8 8
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     97
AKTS     4.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 30
Kısa sınav 0 0
Ödev 5 10
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı --
Yardımcı Kaynaklar Sunulacak konu ile ilgili önerilecek kaynaklar.

Ders ile ilgili dosyalar