1- |
Dersin tanıtımı, süreç hakkında bilgilendirme, ders beklentilerinin ve hazırbulunuşlukların ortaya çıkarılması. (Padlet)
|
2- |
Teknoloji ile ilgili temel kavramlar, yazılım türleri, Fatih Projesi ve EBA platformu (Mentimeter)
|
3- |
Sosyal Bilgiler Öğretim Programı’nda Teknoloji / İlgi Çekme Uygulamaları: Artırılmış Gerçeklik (Quiver Vision, Space 4D+, Dinosaur 4D+ vb.)
|
4- |
Dijital Öyküleştirme Uygulamaları 1: Powtoon Kullanımı
|
5- |
Dijital Öyküleştirme Uygulamaları 2: Storyjumper Kullanımı
|
6- |
Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları 1: Plickers ve Quizizz Kullanımı
|
7- |
Ara Sınav (Plickers ile)
|
8- |
Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları 2: Kahoot ve Puzzle-Maker Kullanımı
|
9- |
Dijital Karikatür ve Animasyon Uygulamaları 1: Pixton ve Vyond Kullanımı
|
10- |
Dijital Karikatür ve Animasyon Uygulamaları 2: Animaker ve Voki Kullanımı
|
11- |
Sınıf Yönetimi ve Sosyal Ağ Uygulamaları: ClassDojo ve Edmodo Kullanımı
|
12- |
Zihin Haritası Uygulamaları: Mindomo ve Wisemapping Kullanımı
|
13- |
Zihin Haritası Uygulamaları: Mindomo ve Wisemapping Kullanımı
|
14- |
Sunum Hazırlama Uygulamaları 2: PowerPoint ve Prezi Kullanımı ve Dönem Geri Bildirimi
|
15- |
|
16- |
|
17- |
|
18- |
|
19- |
|
20- |
|