Giriş | English

Yüksek Lisans > Fen Bilimleri Enstitüsü > Bilgisayar Mühendisliği (y.l.) > SEMİNER
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
SEMİNER İkinci düzey BİM 500 Zorunlu 2 4.00 4.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. DERVİŞ KARABOĞA
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Öğretim Üyeleri
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Öğretim Üyeleri
Dersin veriliş şekli Seminer
Dersin amacı Seminer teknikleri hakkında öğrencileri bilgi sahibi yapmak.
Dersin tanımı Öğrencilerin potansiyel tezlerine ön hazırlık olacak şekilde akademik bir konuyu sunmalarını sağlamak

Dersin içeriği
1- Seminer teknikleri
2- Seminer teknikleri
3- Seminer teknikleri
4- Seminer teknikleri ve öğrenci sunumları
5- Seminer teknikleri ve öğrenci sunumları
6- Seminer teknikleri ve öğrenci sunumları
7- Seminer teknikleri ve öğrenci sunumları
8- Seminer teknikleri ve öğrenci sunumları
9- Seminer teknikleri ve öğrenci sunumları
10- Seminer teknikleri ve öğrenci sunumları
11- Seminer teknikleri ve öğrenci sunumları
12- Seminer teknikleri ve öğrenci sunumları
13- Seminer teknikleri ve öğrenci sunumları
14- Seminer teknikleri ve öğrenci sunumları
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Seminer hazirlama tekniklerini kullanma becerisi
2- İstenen bir konuda araştırma yaptıktan sonra sunum hazırlama becerisi
3- Tez önerisi hazırlama becerisi
4- Literatür taraması yapma becerisi
5- Sunum yapma becerisi
6- Grup tartışmalarına katılma becerisi
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Matematik, fen ve Mühendislik bilgilerini uygulama becerisi
2- Deney tasarlama ve yapma ile deney sonuçlarını yorumlama becerisi
3- İstenen gereksinimleri karşılayacak biçimde bir sistemi, parçayı veya süreci tasarımlama
4- Disiplinler arası takımlarda çalışabilme becerisi
5- Mühendislik problemleri tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi
6- Mesleki ve etik sorumluluk bilinci
7- Mühendislik çözümlerinin evrensel ve toplumsal boyutlarda etkinliklerini anlamak için gerekli genişlikte eğitim
8- Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci
9- Mühendislik problemlerini tanımlayabilme, çözüm yöntemi geliştirme ve çözümlerde yenilikçi yöntemler uygulama ve geliştirebilme becerisi
10- Çalışmalarını ulusal ve uluslararası ortamlarda yazılı ya da sözlü olarak aktarabilme becerisi
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 8 8 64
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     94
AKTS     4.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 100
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   0
Genel toplam   0

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı -
Yardımcı Kaynaklar -

Ders ile ilgili dosyalar