Giriş | English

Doktora > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Veteriner Cerrahi(doktora) > TEZ DANIŞMANLIĞI 2
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ DANIŞMANLIĞI 2 Üçüncü düzey TO 822 1 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. OSMAN SÖNMEZ
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Bölüm öğretim üyeleri
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli Yüz yüze
Dersin amacı Öğrencilere tez süreci ile ilgili teorik ve uygulamaya yönelik bilimsel danışmanlık sağlanması
Dersin tanımı Öğrencilere tez süreci ile ilgili teorik ve uygulamaya yönelik bilimsel bilginin aktarılması.

Dersin içeriği
1- Tanışma ve ders içeriğinin anlatılması.
2- Tez tanımın yapılması.
3- Konu seçimi.
4- Konu seçiminin yapılma kriterleri ve içerik oluşturma.
5- Literatür araştırması.
6- Seçilen konu ve içerik üzerine kaynakça araştırması.
7- Tezin metodu. Araştırma yönteminin belirlenmesi.
8- Ödev teslimi. Tezin materyalinin oluşturulması.
9- Bulguların oluşturulması ve yazılması.
10- Tezin elde edilen bulgular kapsamında tartışmaların yapılması.
11- Elde edilen sonuçların değerlendirilmesi.
12- Önerilerin belirtilmesi ve genel değerlendirme yapılması.
13- Sonuç yazımı.
14- Kaynakça yazımı.
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Bir konu hakkında tez fikrinin geliştirilmesi öğrenilir.
2- Kaynakça araştırması yapmayı öğrenir.
3- Tezin bölümleri ve nasıl yazılacağı öğrenilir.
4- Tez materyal ve metot kısımlarının yazımı öğrenilir.
5- Araştırma bulgularının değerlendirmesi ve tartışılması öğrenilir.
6- Kaynakçaların yazımı öğrenilir.
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- veteriner cerrahi alanındaki güncel bilgilere sahip olmak ve uzmanlık eğitimine hazır olabilmek
2- veteriner cerrahi alanındaki güncel uygulamaları yapabilmek
3- Bağımsız olarak ve ayrıca çalışma ekibinin lideri ve bir üyesi olarak sorumluluk alabilmek, planlama yapabilmek, çalışabilmek, karşılaşılan sorunları çözebilmek
4- Yaşam boyu öğrenme ile ilişkili olarak sağlık alanındaki yeni bilgilere ulaşabilmek, değerlendirebilmek ve uygulayabilmek
5- Yabancı dili de kullanarak sağlık alanında yurt içinde ve yurt dışındaki meslektaşları ile iletişim kurabilmek
6- Sağlık alanındaki verileri toplayabilmek, değerlendirebilmek ve kalite yönetimi sürecine uygun hareket edebilmek
7- veteriner cerrahi alanındaki spesifik bilgilere sahip olmak
8- veteriner cerrahi alanındaki deneysel uygulamaları yapabilmek
9- veteriner cerrahi alanındaki edinilen bilgileri sentezleyip, yeni fikirler oluşturabilmek
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 1 14
Ödevler 3 1 3
Sunum / Seminer hazırlama 2 2 4
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 1 5 5
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     54
AKTS     2.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 100
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı -
Yardımcı Kaynaklar Tez konusu ilgili basılı ve dijital kaynaklar, ERÜ tez yazım klavuzu

Ders ile ilgili dosyalar