Giriş | English

Doktora > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Veteriner Patoloji (selçuk Ü.ort. Dr) > AHŞAP HEYKEL TEKNİKLERİ-I
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
AHŞAP HEYKEL TEKNİKLERİ-I Üçüncü düzey HEY209 3 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri yok
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör ÖĞRETİM GÖREVLİSİ ISMAYIL HUSEYNOV
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı ÖĞRETİM GÖREVLİSİ ISMAYIL HUSEYNOV
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı yok
Dersin veriliş şekli yüz yüze
Dersin amacı Heykel sanatında kullanılan ahşap malzemesine yönelik bilgilerin ve tekniklerin geliştirmek amaçlanmaktadır.
Dersin tanımı Taşın teknik olanaklarının ve malzeme olarak forma etkisinin araştırılması.

Dersin içeriği
1- Ders içeriği ve değerlendirme ölçütleri hakkında bilgilendirme. Ders içeriğinde kullanılacak araç gereçlerin tanıtımı ve teknik denemelerin yapılması
2- Yapılacak olan çalışmanın ön taslağının hazırlanması(çizim)
3- Maket aşaması.Yapılacak olan çalışmanın projelendirilmesi . Projenin modelaj aşamasının tamamlanması ve ders hocasına onaylattıktan sonra kalıbının alınması. Önemli not:Bu aşama büyük önem taşımaktadır ve tamamlanmadan bir sonraki aşamaya geçilemez.
4- Onaylanmış maketin ahşaba aktarılması
5- Onaylanmış maketin ahşaba aktarılması
6- Onaylanmış maketin ahşaba aktarılması
7- Onaylanmış maketin ahşaba aktarılması
8- ARA SINAV HAFTASI
9- Yapılacak olan çalışmanın ön taslağının hazırlanması(çizim)
10- Maket aşaması.Yapılacak olan çalışmanın projelendirilmesi . Modle edilmesi ve ders hocasına onaylattıktan sonra kalıbının alınması. Önemli not:Bu aşama büyük önem taşımaktadır ve tamamlanmadan bir sonraki aşamaya geçilemez.
11- Onaylanmış maketin ahşaba aktarılması
12- Onaylanmış maketin ahşaba aktarılması
13- Onaylanmış maketin ahşaba aktarılması
14- Onaylanmış maketin ahşaba aktarılması
15- FİNAL HAFTASI
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Heykel sanatının ana malzemelerinden olan ahşabın temel tekniklerine hâkim olabilme.
2- Tasarımı ahşap malzemeye aktarırken analitik bakışı ve aktarım becerisini edinme.
3- Farklı malzemelerin ve tekniklerin form üzerindeki etkisine dair fikir ve ön görü sahibi olma.
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 4 56
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 4 4 16
Ödevler 4 4 16
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 1 2 2
Ara sınavlar 1 2 2
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 1 2 2
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     96
AKTS     4.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı
Yardımcı Kaynaklar

Ders ile ilgili dosyalar