Giriş | English

Doktora > Fen Bilimleri Enstitüsü > Elektrik-elektronik Müh. (doktora) > UZMANLIK ALAN DERSI 2
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
UZMANLIK ALAN DERSI 2 Üçüncü düzey EEM 852 Zorunlu 4 5.00 5.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. ÖMER GALİP SARAÇOĞLU
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı ANABİLİM DALI ÖĞRETİM ÜYELERİ
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı
Dersin veriliş şekli
Dersin amacı Tez çalışmasında güncel konuların takip edilmesi ve bilgi aktarımının gerçekleştirilmesidir.
Dersin tanımı Tez konusu ve güncel konular.

Dersin içeriği
1- Literatür takibi
2- Makale inceleme
3- Değerlendirme
4- Rapor Hazırlama ve Sunma
5- Literatür takibi
6- Makale inceleme
7- Değerlendirme
8- Rapor Hazırlama ve Sunma
9- Literatür takibi
10- Makale inceleme
11- Değerlendirme
12- Rapor Hazırlama ve Sunma
13- Makale inceleme
14- Değerlendirme, Rapor Hazırlama ve Sunma
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Tez konusu ile ilgili gerekli döküman ve araç gereci organize edebilecektir
2- Literatürü takip edebilecektir.
3- Güncel konular hakkında kritik yapabilecektir.
4- Tahlil etme yetisini geliştirebilecektir.
5- Araştırmalarını gerçekleştirebilecektir.
6- Bilime katkı yapmayı tasarlayabilecektir.
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Elektrik-elektronik mühendisliği alanında bilimsel araştırma yaparak bilgiye derinlemesine ulaşabilme, bilgiyi değerlendirme, yorumlama ve uygulama becerisine sahip olur.
2- Sınırlı verileri kullanarak bilimsel yöntemlerle aynı veya farklı disiplinlere ait bilgileri bütünleştirebilme becerisine sahip olur.
3- Mühendislik problemlerini tanımlayabilme, çözüm yöntemi geliştirme ve çözümlerde yenilikçi yöntemler uygulama ve geliştirebilme becerisine sahip olur.
4- Analitik, modelleme ve deneysel esaslı süreçleri tasarlama ve uygulama becerisi kazanır ve bu süreçte karşılaşılan karmaşık durumları analiz etme ve yorumlama becerisine sahip olur.
5- Mesleğinin yeni ve gelişmekte olan uygulamaları hakkında bilgi sahibi olur ve gerektiğinde bunları kullanma becerisi kazanır.
6- Verilerin toplanması ve yorumlanması aşamalarında ve mesleki tüm etkinliklerde toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetir.
7- Çalışmalarını ulusal ve uluslararası ortamlarda yazılı ya da sözlü olarak aktarabilme becerisine sahip olur.
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 0 0 0
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     0
AKTS     0.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   0
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   0
Genel toplam   0

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Yardımcı Kaynaklar Çalışma konusu ile ilgili literatürdeki güncel makale ve kitaplar.
Yardımcı Kaynaklar Yardımcı Kaynaklar Çalışma konusu ile ilgili literatürdeki güncel makale ve kitaplar.

Ders ile ilgili dosyalar