Giriş | English

Yüksek Lisans > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Veter.parazitoloji (cum.ü.ort.yl.) > ERKEN ÇÜRÜK TEŞHİS YÖNTEMLERİ
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
ERKEN ÇÜRÜK TEŞHİS YÖNTEMLERİ İkinci düzey ADPD 608 1 4.00 4.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri
Eğitimin dili Türkçe İngilizce
Koordinatör ÖĞRETİM ÜYESİ MUSTAFA AYDINBELGE
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı YRD. DOÇ. DR. SALİH DOĞAN, PROF. DR. ŞAZİYE SARI
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı YRD. DOÇ. DR. SALİH DOĞAN
Dersin veriliş şekli TEORİK
Dersin amacı Güncel çürük teşhis metotlarının bilinmesi
Dersin tanımı PHD DERSİ

Dersin içeriği
1- Çürük fizyolojisi ve patolojisi
2- Çürük tespit yöntemleri
3- Güncel çürük kaldırma teknikleri
4- boş
5- boş
6- boş
7- boş
8- boş
9- boş
10- boş
11- boş
12- boş
13- boş
14- boş
15- boş
16- boş
17- boş
18- boş
19- boş
20- boş

Dersin öğrenme çıktıları
1- Çürüğün fizyolojik ve patolojik gelişimi hakkında bilgi sahibidir
2- Güncel çürük teşhis metotları hakkında bilgi sahibidir
3- boş
4- boş
5- boş
6- boş
7- boş
8- boş
9- boş
10- boş

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Veteriner parazitoloji alanındaki güncel bilgilere sahip olmak ve uzmanlık eğitimine hazır olabilmek.
2- Veteriner parazitoloji alanındaki güncel uygulamaları yapabilmek.
3- Bağımsız olarak ve ayrıca çalışma ekibinin lideri ve bir üyesi olarak sorumluluk alabilmek, planlama yapabilmek, çalışabilmek, karşılaşılan sorunları çözebilmek.
4- Yaşam boyu öğrenme ile ilişkili olarak sağlık alanındaki yeni bilgilere ulaşabilmek, değerlendirebilmek ve uygulayabilmek.
5- Yabancı dili de kullanarak sağlık alanında yurt içinde ve yurt dışındaki meslektaşları ile iletişim kurabilmek.
6- Sağlık alanındaki verileri toplayabilmek, değerlendirebilmek ve kalite yönetimi sürecine uygun hareket edebilmek.
7- Veteriner parazitoloji alanındaki spesifik bilgilere sahip olmak.
8- Veteriner parazitoloji alanındaki deneysel uygulamaları yapabilmek.
9- Veteriner parazitoloji alanındaki edinilen bilgileri sentezleyip, yeni fikirler oluşturabilmek.
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 40 2 80
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 2 10 20
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     100
AKTS     4.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 50
Kısa sınav 1 20
Ödev 1 30
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   50
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   50
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı yok
Yardımcı Kaynaklar yok

Ders ile ilgili dosyalar