Giriş | English

Yüksek Lisans > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Histoloji-embriyoloji (yüksek Lisans) > SEMİNER
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
SEMİNER İkinci düzey MİK 600 1 5.00 5.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri -
Eğitimin dili TÜRKÇE
Koordinatör PROF. DR. AYŞE NEDRET KOÇ
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. HÜSEYİN KILIÇ
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. HÜSEYİN KILIÇ
Dersin veriliş şekli SÖZLÜ SUNUMUN GELİŞTİRİLMESİ VE ÖĞRETİLMESİ
Dersin amacı Tıbbi Mikrobiyolojide güncel konuların öğretilmesi
Dersin tanımı Tıbbi Mikrobiyolojide güncel konular

Dersin içeriği
1- güncel makale tercüme ve sunumu
2- güncel makale tercüme ve sunumu
3- güncel makale tercüme ve sunumu
4- güncel makale tercüme ve sunumu
5- güncel makale tercüme ve sunumu
6- güncel makale tercüme ve sunumu
7- güncel makale tercüme ve sunumu
8- güncel makale tercüme ve sunumu
9- güncel makale tercüme ve sunumu
10- güncel makale tercüme ve sunumu
11- güncel makale tercüme ve sunumu
12- güncel makale tercüme ve sunumu
13- güncel makale tercüme ve sunumu
14- güncel makale tercüme ve sunumu
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Tıbbi Mikrobiyoloji ile ilgili güncel gelişmelerin kazanımı ve öğretilmesi
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Histoloji ve Embriyoloji bilim alanında uzmanlık düzeyinde yeterli bilgi birikimine sahip olur,
2- Bilimsel bakışa sahip olur,
3- insan ve hayvan etiği konusunda bilgi sahibi olur ve buna uygun davranır,
4- Bilimsel bir çalışmanın nasıl planlanıp yürütüleceğini öğrenir,
5- Araştırma laboratuvarında çalışabilecek bilgi, görgü ve beceri kazanır
6- Işık mikroskopi laboratuvarı çalışmalarını yürütme becerisini kazanır,
7- Bilimsel yenilikleri takip eder,
8- Bağımsız çalışma ve işbirliği yapabilme becerisine sahip olur,
9- Sorgulayıcı, araştırıcı ve gözlemci niteliklere sahip olur,
10- Karşılaşılan sorunlara çözümsel bakış açısı kazanır,
11- Sunum ve aktarma becerisi kazanır,
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 2 28
Ödevler 14 2 28
Sunum / Seminer hazırlama 1 2 2
Kısa sınavlar 4 2 8
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 14 2 28
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 1 2 2
Araştırma 1 2 2
Toplam iş yükü     126
AKTS     5.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 100
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı impact faktörü yüksek olan mikrobiyoloji dergileri
Yardımcı Kaynaklar ulusal kaynaklar

Ders ile ilgili dosyalar