Giriş | English

Doktora > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Biyokimya (doktora) > YER TUTUCULAR VE ÇOCUK PROTEZİ
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
YER TUTUCULAR VE ÇOCUK PROTEZİ Üçüncü düzey ADPD 625 1 4.00 4.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri
Eğitimin dili TÜRKÇE İNGİLİZCE
Koordinatör DOÇ. DR. ESRA KIZILCI
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. ŞAZİYE SARI
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı YRD. DOÇ. DR. SALİH DOĞAN
Dersin veriliş şekli TEORİK
Dersin amacı ÇOCUKLARDA ERKEN DİŞ KAYIPLARINDA KULLANILAN YER TUTUCU VE ÇOCUK PROTEZİ UYGULAMALARININ ÖĞRETİLMESİ
Dersin tanımı DOKTORA DERSİ

Dersin içeriği
1- ÇOCUKLARDA ERKEN DİŞ KAYBI NEDENLERİ
2- ÇOCUKLARDA DİŞ EKSİKLİĞİNE NEDEN OLAN SENDROMLAR
3- ÇOCUKLARDA ERKEN DİŞ EKSİKLİĞİ VAKALARINDA YER TUTUCU UYGULAMALARI
4- ÇOCUK PROTEZLERİ
5- Boş
6- Boş
7- Boş
8- Boş
9- Boş
10- Boş
11- Boş
12- Boş
13- Boş
14- Boş
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- ÇOCUKLARDA ERKEN DİŞ KAYIPLARINDA UYGUN TEDAVİ TEKNİKLERİNİ BİLİR
2- YER TUTUCU VE ÇOCUK PROTEZİLERİNİN KONTROL VE UYUMLAMA TEKNİKLERİNİ UYGULAR
3- Boş
4- Boş
5- Boş
6- Boş
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Nitelikli bilim insanı olur
2- Biyokimya ve klinik biyokimyada temel kavram ve kuramları kullanabilecek bilgi birikimine sahip olur
3- Bilimsel bir çalışmayı planlayıp yürütebilme
4- Bilim, insan ve hayvan etiğine uygun davranışları benimseme
5- Spektrofotometrik çalışmaları yürütebilme
6- Elektroforez çalışmalarını yürütebilme
7- Atomik absorpsiyon çalışmalarını yürütebilme
8- Eğitim ve öğretim becerisine sahip olur
9- Sorgulayıcı, araştırıcı ve gözlemci niteliklere sahip olur
10- Araştırma sonuçlarını yayın haline getirmeyi öğrebilme
11- Karşılaşılan problemlere çözüm üretebilme
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 40 2 80
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 10 2 20
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     100
AKTS     4.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 50
Kısa sınav 2 50
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   50
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   50
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Yok
Yardımcı Kaynaklar Yok

Ders ile ilgili dosyalar