Giriş | English

Yüksek Lisans > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Veter. Besin Hijyeni ve Tek. (yüksek Lisans) > TEZ ÇALIŞMASI 4
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI 4 İkinci düzey ANA 814 4 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri -
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör DOÇ. DR. İLYAS UÇAR
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı PROF. DR. ERDOĞAN UNUR
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli Teorik
Dersin amacı Öğrencinin seçtiği araştırma alanında yeterli seviyeye ulaşmasını sağlamak
Dersin tanımı Tez ile ilgili çalışmalar yapmak

Dersin içeriği
1- Öğrenciye hazırlamakta olduğu tez ile ilgili danışmanlık yapmak
2- Öğrenciye hazırlamakta olduğu tez ile ilgili danışmanlık yapmak
3- Öğrenciye hazırlamakta olduğu tez ile ilgili danışmanlık yapmak
4- Öğrenciye hazırlamakta olduğu tez ile ilgili danışmanlık yapmak
5- Öğrenciye hazırlamakta olduğu tez ile ilgili danışmanlık yapmak
6- Öğrenciye hazırlamakta olduğu tez ile ilgili danışmanlık yapmak
7- Öğrenciye hazırlamakta olduğu tez ile ilgili danışmanlık yapmak
8- Öğrenciye hazırlamakta olduğu tez ile ilgili danışmanlık yapmak
9- Öğrenciye hazırlamakta olduğu tez ile ilgili danışmanlık yapmak
10- Öğrenciye hazırlamakta olduğu tez ile ilgili danışmanlık yapmak
11- Öğrenciye hazırlamakta olduğu tez ile ilgili danışmanlık yapmak
12- Öğrenciye hazırlamakta olduğu tez ile ilgili danışmanlık yapmak
13- Öğrenciye hazırlamakta olduğu tez ile ilgili danışmanlık yapmak
14- Öğrenciye hazırlamakta olduğu tez ile ilgili danışmanlık yapmak
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Tez konusunda edindiği bilgileri doktora düzeyinde değerlendirebilme.
2- ihtiyaç duyduğu bilgilere ulaşabilme.
3- Tez konusu ile ilgili verilerin toplanması, değerlendirilmesi, yayımlanması aşamalarında bilimsel ve etik değerleri gözetebilme.
4- Tez konusundaki bir sorunu çözmek için yöntem kurgulayabilme, geliştirebilme ve sonuçları değerlendirebilme.
5- Tez konusundaki uygulamalarda karşılaşacağı karmaşık durumlarda yeni yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözebilme.
6- Tez konusundaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilme
7- Tez konusunu tez yazım klavuzuna uygun olarak yazabilme
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Besin Hijyeni ve Teknolojisi alanında temel ve yeterli bilgi birikimine sahip olur, öğrendiği bilgileri etkin olarak kullanabilir
2- Mesleğini uygularken bilimsel ve mesleki etik kurallarını ve hayvan haklarını gözetir
3- Yeterli bilgi birikimi ve deneyimiyle karşılaştığı problemler ile ilgili çözüm üretebilir ve uygulayabilir
4- Birey ve halk sağlığı açısından koruyucu hekimliğin temel kurallarını bilir ve uygulayabilir
5- Veteriner hekimlik alanındaki halk sağlığı çiftlikten sofraya gıda güvenliği ve teknolojisi konularında yeterli bilgi ve beceri kazanır
6- Besin Hijyeni ve Teknolojisi ile ilgili mevzuatı bilir ve mesleki problemleri farklı bakış açılarından analiz edebilir
7- Meslektaşları, diğer meslek mensupları ve gıda endüstris çalışanları ile iyi iletişim kurabilir
8- Yazılı ve sözlü olarak kendisini iyi ifade edebilir, Yabancı dil ve bilişim teknolojilerini yeterince bilir ve kullanır
9- Kendi kendine öğrenme araştırma ve uygulama yeteneğini kazanır ve hayat boyu öğrenmeyi ilke edinir
10- Genel kültüre sahip, ülkenin sosyal ve ekonomik yapısı konusunda bilgili ve duyarlı olmayı ilke edinir
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 3 42
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 27 378
Ödevler 2 20 40
Sunum / Seminer hazırlama 1 15 15
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 14 8 112
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 1 40 40
Toplam iş yükü     627
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 100
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı
Yardımcı Kaynaklar

Ders ile ilgili dosyalar