Giriş | English

Yüksek Lisans > Fen Bilimleri Enstitüsü > Bilgisayar Mühendisliği (y.l.) > TEZ DANIŞMANLIĞI 2
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ DANIŞMANLIĞI 2 İkinci düzey BİM 722 Zorunlu 1 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri -
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör DR. ÖĞR. ÜYESİ TAYYİP ÖZCAN
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı DR. ÖĞR. ÜYESİ TAYYİP ÖZCAN
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli Yüz yüze
Dersin amacı Danışmanlığı üstlenilen öğrencinin dönem derslerinin takibi, önerilerde bulunulması ve tez çalışmaları için ön çalışmaların başlatılması
Dersin tanımı Danışmanlığı üstlenilen öğrencinin dönem derslerinin takibi, önerilerde bulunulması ve tez çalışmaları için ön çalışmaların başlatılması sağlanacaktır.

Dersin içeriği
1- Tez hazırlık danışmanlığı
2- Tez çalışmalarına yönelik danışmanlık
3- Tez çalışmalarına yönelik danışmanlık
4- Tez çalışmalarına yönelik danışmanlık
5- Tez çalışmalarına yönelik danışmanlık
6- Tez çalışmalarına yönelik danışmanlık
7- Tez çalışmalarına yönelik danışmanlık
8- Tez sunumuna yönelik danışmanlık ve yönlendirmeler
9- Tez sunumuna yönelik danışmanlık ve yönlendirmeler
10- Tez sunumuna yönelik danışmanlık ve yönlendirmeler
11- Tez sunumuna yönelik danışmanlık ve yönlendirmeler
12- Tez sunumuna yönelik danışmanlık ve yönlendirmeler
13- Tez sunumuna yönelik danışmanlık ve yönlendirmeler
14- Tez sunumuna yönelik danışmanlık ve yönlendirmeler
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Tezini hazırlayan öğrenci, tez hazırlığı, tez çalışmaları ve yazımı konusunda yeterli bilgiye sahip olur, tezini kendisi ilgili enstitünün kurallarına uygun şekilde hazırlayabilir.
2- -
3- -
4- -
5- -
6- -
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Matematik, fen ve Mühendislik bilgilerini uygulama becerisi
2- Deney tasarlama ve yapma ile deney sonuçlarını yorumlama becerisi
3- İstenen gereksinimleri karşılayacak biçimde bir sistemi, parçayı veya süreci tasarımlama
4- Disiplinler arası takımlarda çalışabilme becerisi
5- Mühendislik problemleri tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi
6- Mesleki ve etik sorumluluk bilinci
7- Mühendislik çözümlerinin evrensel ve toplumsal boyutlarda etkinliklerini anlamak için gerekli genişlikte eğitim
8- Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci
9- Mühendislik problemlerini tanımlayabilme, çözüm yöntemi geliştirme ve çözümlerde yenilikçi yöntemler uygulama ve geliştirebilme becerisi
10- Çalışmalarını ulusal ve uluslararası ortamlarda yazılı ya da sözlü olarak aktarabilme becerisi
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 2 28
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 0 0 0
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 2 2 4
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 5 4 20
Toplam iş yükü     52
AKTS     2.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 1 100
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   0
Genel toplam   0

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Tez konusuyla ilgili literatür
Yardımcı Kaynaklar Tez ile ilgili yayınlar

Ders ile ilgili dosyalar