Giriş | English

Lisans > Fen Fakültesi > Matematik > TEZ ÇALIŞMASI 4
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ ÇALIŞMASI 4 Birinci düzey KİM 814 4 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri tez çalışması 1-2-3 ü geçmiş olmak
Eğitimin dili Türkçe
Koordinatör PROF. DR. MUSTAFA SOYLAK
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Tüm Kimya bölümü öğretim üyeleri
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı yok
Dersin veriliş şekli yüz yüze
Dersin amacı tez konuları ile ilgili teorik ve uygulamalı bilgiye sahip olmak
Dersin tanımı tez çalışması 1-2-3 te öğrenilenlerin üzerine daha detaylı bilgi eklenir.

Dersin içeriği
1- Tez yönetimi ve tez tamamlama
2- Tez yönetimi ve tez tamamlama
3- Tez yönetimi ve tez tamamlama
4- Tez yönetimi ve tez tamamlama
5- Tez yönetimi ve tez tamamlama
6- Tez yönetimi ve tez tamamlama
7- Tez yönetimi ve tez tamamlama
8- Tez yönetimi ve tez tamamlama
9- Tez yönetimi ve tez tamamlama
10- Tez yönetimi ve tez tamamlama
11- Tez yönetimi ve tez tamamlama
12- Tez yönetimi ve tez tamamlama
13- Tez yönetimi ve tez tamamlama
14- Tez yönetimi ve tez tamamlama
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Tez yönetimini öğrenmek
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Matematiksel düşünme yeteneği kazanır ve bu yeteneği kullanır.
2- Matematik ile ilgili bir problemi kurgulayabilir, çözüm yöntemi geliştirebilir ve sonuçları gerektiğinde uygulayabilir.
3- Fiziksel olayları matematiksel modelleme yaparak çözebilme yeteneği geliştirir.
4- Güncel yazılım programları kullanır ve bu yeteneğini bilimsel ve teknolojik gelişmeleri izlemede de kullanır.
5- Girişimcilik ve yenilikçiliğe önem verir.
6- Soyut düşünme yeteneğini kullanır.
7- Soyut kavramları, matematiksel yöntemler ile somut hale indirgeyerek bunları anlama ve yorumlama yeteneği kazanır.
8- Matematiksel düşüncenin bir sanatsal özelliğe sahip olduğunun farkına varır.
9- Matematik tarihi ile ilgili belirli bir bilgi düzeyinde olur ve bilim tarihinde matematiğin yerini kavrar.
10- Analitik düşünme yeteneği kazanır.
11- Sorgulayıcı ve eleştirel düşünme yeteneği kazanır.
12- Kendi meslektaşları ile takım oluşturabilme ve bireysel bilgilerini takıma yansıtma yeteneği kazanır.
13- Kendi alanı ile ilgili sahip olduğu bilgi birikimini yazılı ve sözlü olarak ifade eder.
14- Kendi alanı ile ilgili matematiksel bilgileri belirli düzeyde takip edebilecek ve yorumlayabilecek düzeyde bir yabancı dil geliştirir.
15- Sahip olduğu matematiksel bilgileri farklı disiplinlerde de kullanır.
16- Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilincine sahip olur.
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 10 5 50
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 10 7 70
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 4 15 60
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 40 6 240
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 14 15 210
Toplam iş yükü     630
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 2 100
Yarıyıl içi toplam   100
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   50
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   50
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Bilimsel Bir Makale Nasıl Yazılır ve Yayımlanır Robert A. Day, Barbara Gastel
Yardımcı Kaynaklar Bilimsel Yazım Teknikleri ve Yayın Etiği Cemil Öztürk

Ders ile ilgili dosyalar