Giriş | English

Doktora > Sağlik Bilimleri Enstitüsü > Egzersiz Fizyolojisi (doktora) > TEZ DANIŞMANLIĞI DERSİ I
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
TEZ DANIŞMANLIĞI DERSİ I Üçüncü düzey İHH 888 1 2.00 2.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri YOK
Eğitimin dili TÜRKÇE
Koordinatör DOÇ. DR. SEVİL GÜLER
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı DOÇ.DR. PINAR TEKİNSOY KARTIN DOÇ.DR. ÖZLEM CEYHAN DOÇ.DR. SEVİL GÜLER DOÇ.DR. ÜLKÜ ÖZDEMİR
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli AKTİF YÖNTEM
Dersin amacı Öğrencinin danışmanı ile birlikte tez/ön çalışma konu alanı ve yöntemine karar verilmesini sağlayacak çalışmaları analiz etmesini sağlamak
Dersin tanımı Öğrencinin tez/ön çalışmasına yön verecek çalışmaları tez danışmanı ile analiz etmesini sağlamak

Dersin içeriği
1- Programın açıklanması, tez konusuna ön hazırlık- literatür taraması yapılacak arama alanları, makale gözden geçirme ve analiz etme aşamalarının açıklanması
2- Tez konusuyla ilgili literatür taraması, makale gözden geçirme ve analiz etme, tartışma
3- Tez konusuyla ilgili literatür taraması, makale gözden geçirme ve analiz etme, tartışma
4- Tez konusuyla ilgili literatür taraması, makale gözden geçirme ve analiz etme, tartışma
5- Tez konusuyla ilgili literatür taraması, makale gözden geçirme ve analiz etme, tartışma
6- Tez konusuyla ilgili literatür taraması, makale gözden geçirme ve analiz etme, tartışma
7- Tez konusuyla ilgili literatür taraması, makale gözden geçirme ve analiz etme, tartışma
8- Tez konusuyla ilgili literatür taraması, makale gözden geçirme ve analiz etme, tartışma
9- Tez konusuyla ilgili literatür taraması, makale gözden geçirme ve analiz etme, tartışma
10- Tez konusuyla ilgili literatür taraması, makale gözden geçirme ve analiz etme, tartışma
11- Tez konusuyla ilgili literatür taraması, makale gözden geçirme ve analiz etme, tartışma
12- Tez konusuyla ilgili literatür taraması, makale gözden geçirme ve analiz etme, tartışma
13- Tez konusuyla ilgili literatür taraması, makale gözden geçirme ve analiz etme, tartışma
14- Tez konusuyla ilgili literatür taraması, makale gözden geçirme ve analiz etme, tartışma
15-
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Tez çalışma alanına zemin oluşturabilecek kaynaklara ulaşmak
2- Tez ön çalışması/çalışması için konu ve yöntemine karar vermek
3- Tez ön çalışmasını/çalışması Enstitünün tez yazım kurallarına uygun şekilde hazırlamak
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 1 14
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 2 28
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 1 10 10
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 1 2 2
Toplam iş yükü     54
AKTS     2.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 1 40
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı -
Yardımcı Kaynaklar Çalışma alanıyla ilgili Türkçe ve yabancı dilde yayın/makaleler

Ders ile ilgili dosyalar