Dersin adı |
Dersin seviyesi |
Dersin kodu |
Dersin tipi |
Dersin dönemi |
Yerel kredi |
AKTS kredisi |
Ders bilgileri |
THESIS STUDIES |
İkinci düzey |
MATH 800 |
Zorunlu |
3 |
25.00 |
25.00 |
Yazdır |
Ön koşul dersleri
|
None
|
Eğitimin dili
|
Turkish
|
Koordinatör
|
DOÇ. DR. NAZMİYE ALEMDAR
|
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı
|
Lecturer.
|
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı
|
Lecturer.
|
Dersin veriliş şekli
|
Face to face
|
Dersin amacı
|
Thesis of the literature on the subject makes. Reaches to the latest developments related to the thesis work. Thesis topic and evaluate information about the classes. Understands scientific ethics. Studies in oral and written offers.
|
Dersin tanımı
|
Depending on the competences acquired at the undergraduate level mathematics theory and practice to develop the knowledge of the level of expertise. Recognize the various problems encountered in mathematics, the solution is to gain the ability to work towards.
|
1- |
Research literature related to the thesis topic.
|
2- |
Research literature related to the thesis topic.
|
3- |
Research literature related to the thesis topic.
|
4- |
Information about the subject, classification and evaluation.
|
5- |
Information about the subject, classification and evaluation.
|
6- |
Information about the subject, classification and evaluation.
|
7- |
Information about the subject, classification and evaluation.
|
8- |
Information about the subject, classification and evaluation.
|
9- |
Information about the subject, classification and evaluation.
|
10- |
Information about the subject, classification and evaluation.
|
11- |
Information about the subject, classification and evaluation.
|
12- |
Studies in oral and written presentation.
|
13- |
Studies in oral and written presentation.
|
14- |
Studies in oral and written presentation.
|
15- |
Studies in oral and written presentation.
|
16- |
|
17- |
|
18- |
|
19- |
|
20- |
|
1- |
Depending on the competences acquired at the undergraduate level mathematics theory and practice to develop the knowledge of the level of expertise.
|
2- |
Recognize the various problems encountered in mathematics, make efforts for the solution.
|
3- |
Evaluating the acquired knowledge in the critical work independently or as a group to conduct within the scope of the project.
|
4- |
Related to the field of scientific and social progress can be followed.
|
5- |
Their work; written, oral and visual in a systematic way using a variety of methods, such as to transfer.
|
6- |
Methods to access information effectively and in accordance with ethical values ??to use.
|
7- |
|
8- |
|
9- |
|
10- |
|
*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
|
1- |
Lisans düzeyinde alınan matematik eğitimi temelinde bilgi birikimini belirli bir düzeyde geliştirebilme
|
|
2- |
Alanında edindikleri teorik ve pratik bilgileri kullanabilme
|
|
3- |
Alanında sahip olduğu bilgileri farklı disiplinlerdeki bilgilerle bütünleştirerek çalışmalarında kullanbilme
|
|
4- |
Matematik alanında güncel gelişmeleri ve kendi araştırmalarını, kendi alanında ve alanı dışında çalışan araştırmacılara yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilme
|
|
5- |
Yaptığı çalışmalarda, konusuyla ilgili verilerin derlenmesi,düzenlenmesi, yorumlanması ve kullanılması aşamalarında toplumsal ve bilimsel etik değerlere saygı göstermesi
|
|
6- |
- Kendi alanında veya diğer disiplinlerde bilgiye ulaşma yöntemlerini etkin ve etik değerlere uygun olarak kullanabilme
|
|
7- |
Matematiksel bilgi birikimini teknolojide etkin ve vereimli bir şekilde kullanabilme
|
|
8- |
Alanı ile ilgili ulusal ve uluslararası bilimsel toplantılara katılarak bilgi paylaşımında bulunabilme
|
|
9- |
Alanında karşılaştığı yeni bir bilgiyi eleştirel yaklaşımlarla değerlendirerek anlayabilme ve yorumlayabilme
|
|
10- |
|
|
11- |
|
|
12- |
|
|
13- |
|
|
14- |
|
|
15- |
|
|
16- |
|
|
17- |
|
|
18- |
|
|
19- |
|
|
20- |
|
|
21- |
|
|
22- |
|
|
23- |
|
|
24- |
|
|
25- |
|
|
26- |
|
|
27- |
|
|
28- |
|
|
29- |
|
|
30- |
|
|
31- |
|
|
32- |
|
|
33- |
|
|
34- |
|
|
35- |
|
|
36- |
|
|
37- |
|
|
38- |
|
|
39- |
|
|
40- |
|
|
41- |
|
|
42- |
|
|
43- |
|
|
44- |
|
|
45- |
|
|
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder |
Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
|
|
Sayısı
|
Süresi (saat)
|
Sayı*Süre (saat)
|
Yüz yüze eğitim
|
14
|
4
|
56
|
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme)
|
14
|
20
|
280
|
Ödevler
|
0
|
0
|
0
|
Sunum / Seminer hazırlama
|
2
|
3
|
6
|
Kısa sınavlar
|
0
|
0
|
0
|
Ara sınavlara hazırlık
|
0
|
0
|
0
|
Ara sınavlar
|
0
|
0
|
0
|
Proje (Yarıyıl ödevi)
|
0
|
0
|
0
|
Laboratuvar
|
0
|
0
|
0
|
Arazi çalışması
|
0
|
0
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık
|
14
|
15
|
210
|
Yarıyıl sonu sınavı
|
0
|
0
|
0
|
Araştırma
|
14
|
5
|
70
|
Toplam iş yükü
|
|
|
622
|
AKTS
|
|
|
25.00
|
Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
|
Yarıyıl içi değerlendirme
|
Sayısı
|
Katkı Yüzdesi
|
Ara sınav
|
0
|
0
|
Kısa sınav
|
0
|
0
|
Ödev
|
0
|
0
|
Yarıyıl içi toplam
|
|
0
|
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı
|
|
0
|
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı
|
|
100
|
Genel toplam
|
|
100
|
Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
|
Ders kitabı
|
Related books and papers.
|
Yardımcı Kaynaklar
|
Related books and papers.
|
|