Giriş | English

Doktora > Fen Bilimleri Enstitüsü > Matematik (doktora) > THESIS STUDIES
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
THESIS STUDIES Üçüncü düzey MATH 800 3 25.00 25.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri None
Eğitimin dili Turkish
Koordinatör DOÇ. DR. NAZMİYE ALEMDAR
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı Lecturer.
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı Lecturer.
Dersin veriliş şekli Face to face
Dersin amacı Thesis of the literature on the subject makes. Reaches to the latest developments related to the thesis work. Thesis topic and evaluate information about the classes. Understands scientific ethics. Studies in oral and written offers.
Dersin tanımı Depending on the competences acquired at the undergraduate level mathematics theory and practice to develop the knowledge of the level of expertise. Recognize the various problems encountered in mathematics, the solution is to gain the ability to work towards.

Dersin içeriği
1- Research literature related to the thesis topic.
2- Research literature related to the thesis topic.
3- Research literature related to the thesis topic.
4- Information about the subject, classification and evaluation.
5- Information about the subject, classification and evaluation.
6- Information about the subject, classification and evaluation.
7- Information about the subject, classification and evaluation.
8- Information about the subject, classification and evaluation.
9- Information about the subject, classification and evaluation.
10- Information about the subject, classification and evaluation.
11- Information about the subject, classification and evaluation.
12- Studies in oral and written presentation.
13- Studies in oral and written presentation.
14- Studies in oral and written presentation.
15- Studies in oral and written presentation.
16-
17-
18-
19-
20-

Dersin öğrenme çıktıları
1- Depending on the competences acquired at the undergraduate level mathematics theory and practice to develop the knowledge of the level of expertise.
2- Recognize the various problems encountered in mathematics, make efforts for the solution.
3- Evaluating the acquired knowledge in the critical work independently or as a group to conduct within the scope of the project.
4- Related to the field of scientific and social progress can be followed.
5- Their work; written, oral and visual in a systematic way using a variety of methods, such as to transfer.
6- Methods to access information effectively and in accordance with ethical values ??to use.
7-
8-
9-
10-

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1- Lisans ve yüksek lisans düzeyinde edinilen yeterliliklere dayalı olarak bilgilerini geliştirebilme ve özgün çalışmalar yapabilecek seviyeye ulaşabilme
2- Edindikleri uzmanlık düzeyindeki teorik ve pratik bilgileri kullanabilme, elde ettiği sonuçları değerlendirme ve gerektiğinde uygulayabilme becerisine sahip olma
3- Matematik alanındaki bilgilerini farklı disiplinlerden edindiği bilgilerle bütünleştirerek yeni çalışmalar yapabilme
4- Uzmanlık gerektiren problemleri, bilimsel araştırma yöntemleri kullanarak analiz edebilme, yorumlayabilme ve çözüm üretebilme
5- Kendi alanında bağımsız olarak problemler kurgulama, bu problemlerin matematiksel modellerini oluşturarak çözümler üretebilme
6- Matematik alanında güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, kendi alanında ve alanı dışında çalışan araştırmacılara yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilme
7- Yaptığı çalışmalarda, konusuyla ilgili verilerin derlenmesi,düzenlenmesi, yorumlanması ve kullanılması aşamalarında toplumsal ve bilimsel etik değerlere saygı göstermesi
8- Matematiksel bilgi birikimini teknolojide etkin ve verimli bir şekilde kullanabilme
9- Alanı ile ilgili ulusal ve uluslararası bilimsel toplantılara katılarak bilgi paylaşımında bulunabilme
10- Kendi alanında veya diğer disiplinlerde bilgiye ulaşma yöntemlerini etkin ve etik değerlere uygun olarak kullanabilme.
11- Yaptığı özgün çalışmaları ulusal ve uluslararası bilimsel dergilerde yayınlayabilme
12- Alanında karşılaştığı yeni bir bilgiyi eleştirel yaklaşımlarla değerlendirerek anlayabilme, yorumlayabilme ve kullanbilme
13- Lisans ve lisansüstü düzeyde edinilen bilgiler temelinde bilgilerini geliştirebilme ve özgün çalışmalar yapabilecek düzeye ulaşabilme.
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 4 56
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 14 20 280
Ödevler 0 0 0
Sunum / Seminer hazırlama 2 3 6
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 0 0 0
Ara sınavlar 0 0 0
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 14 15 210
Yarıyıl sonu sınavı 0 0 0
Araştırma 14 5 70
Toplam iş yükü     622
AKTS     25.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 0 0
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   0
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   0
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   100
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı Related books and papers.
Yardımcı Kaynaklar Related books and papers.

Ders ile ilgili dosyalar