Giriş | English

Yüksek Lisans > Sosyal Bilimler Enstitüsü > Din Psikolojisi (tezsiz Y.lis) > ALMANCA DİLBİLGİSİ III
 
Dersin adı Dersin seviyesi Dersin kodu Dersin tipi Dersin dönemi Yerel kredi AKTS kredisi Ders bilgileri
ALMANCA DİLBİLGİSİ III İkinci düzey AÖP 201 3 5.00 5.00 Yazdır
   
Dersin tanımı
Ön koşul dersleri Bu dersin ön koşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Eğitimin dili Almanca
Koordinatör PROF. DR. HÜSEYİN ARAK
Dersi veren öğretim eleman(lar)ı ÜCR.ÖĞRETİM GÖREVLİSİ SAFİ ERBAŞ
Yardımcı öğretim eleman(lar)ı -
Dersin veriliş şekli Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin amacı -
Dersin tanımı -

Dersin içeriği
1- Dass- Cümlecikleri
2- Ob- Cümlecikleri
3- İlgi Cümlecikleri
4- Sebep Cümlecikleri
5- Şart Cümlecikleri
6- (Konssesiv) Kabul Cümlecikleri
7- Sonuç Cümlecikleri
8- Tarz Cümlecikleri
9- Zaman Cümlecikler
10- -
11- -
12- -
13- -
14- -
15- -
16- -
17- -
18- -
19- -
20- -

Dersin öğrenme çıktıları
1- Bu dersin sonunda öğrenci; 1. Dass ve Ob'lu yancümlecikleri analiz edebilecektir. 1.1. Dass cümleciğini açıklar. 1.2. Ob Cümleciğini açıklar.
2- İlgi yan cümlecikleri analiz edebilecektir. 2.1. İlgi yan cümlecikleri açıklar.
3- Sebep bildiren yan cümlecikleri analiz edebilecektir. 3.1. "Weil, da, nun da, weshalb, weswegen" ile kurulan yan cümleleri açıklar. 3.2. "Zumal da, um so mehr als, um so+Komperativ (...) als" ile kurulan cümleleri açıklar.
4- Şart cümleciklerini analiz edebilecektir. 4.1. "Wenn, falls, sofern" ile kurulan şart cümleciklerini açıklar. 4.2. "Vorausgesetzt, dass; es sei denn, dass" ile kurulan şart cümleciklerini açıklar.
5- Kabul yan cümleciklerini açıklayabilecektir. 5.1. "Obwohl, obgleich, obschon, obzwar, auch wenn, selbst wenn" ile kurulan yan cümlecikleri açıklar.
6- Sonuç bildiren tümcecikleri analiz edebilecektir. 6.1. Mastar tümceciği açıklar.
7- -
8- -
9- -
10- -

*Dersin program yeterliliklerine katkı seviyesi
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
Yıldızların sayısı 1’den (en az) 5’e (en fazla) kadar katkı seviyesini ifade eder

Planlanan öğretim faaliyetleri, öğretme metodları ve AKTS iş yükü
  Sayısı Süresi (saat) Sayı*Süre (saat)
Yüz yüze eğitim 14 3 42
Sınıf dışı ders çalışma süresi (ön çalışma, pekiştirme) 15 1 15
Ödevler 1 5 5
Sunum / Seminer hazırlama 0 0 0
Kısa sınavlar 0 0 0
Ara sınavlara hazırlık 5 5 25
Ara sınavlar 1 1 1
Proje (Yarıyıl ödevi) 0 0 0
Laboratuvar 0 0 0
Arazi çalışması 0 0 0
Yarıyıl sonu sınavına hazırlık 5 5 25
Yarıyıl sonu sınavı 1 1 1
Araştırma 0 0 0
Toplam iş yükü     114
AKTS     5.00

Değerlendirme yöntemleri ve kriterler
Yarıyıl içi değerlendirme Sayısı Katkı Yüzdesi
Ara sınav 1 40
Kısa sınav 0 0
Ödev 0 0
Yarıyıl içi toplam   40
Yarıyıl içi değerlendirmelerin başarıya katkı oranı   40
Yarıyıl sonu sınavının başarıya katkı oranı   60
Genel toplam   100

Önerilen veya zorunlu okuma materyalleri
Ders kitabı -
Yardımcı Kaynaklar -

Ders ile ilgili dosyalar